Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.01.2011, 08:44
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

kokemuksia nissan patrol y61


Elikkäs kattelin tollasta -98 mallin patrolii 2.8td koneella. Onko kellään kokemuksii tai tietoo minkälainen auto on, kestävyydeltään ja muutenkin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.01.2011, 15:46
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Unhappy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaskapa Näytä viesti
Elikkäs kattelin tollasta -98 mallin patrolii 2.8td koneella. Onko kellään kokemuksii tai tietoo minkälainen auto on, kestävyydeltään ja muutenkin.
Eikö kellään oo mitään sanottavaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.01.2011, 18:00
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

No se on sit vissii käytävä ostamassa se ja todeta se sit hyväks tai huonoks
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.01.2011, 20:46
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Kone, laatikot ja perät taitaa olla täysin samat kuten Y60 sarjalaisessa, myös runko varmaankin ihan samanlainen, kori tietysti eri . Tuskin sen ikäsessä viä kovin pehmee runko on mutta samat paikat niissä kaiken järjen mukaan menee ekana puhki kuin Y60.
Mulla ei kokemusta Y61 mutta ei kai se kovin paljon erilainen oo kun Y60 jollanen itellä on.

Kaikista parhaiten selviää kun ostat sellasen ja toteet sit että millanen on
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.01.2011, 19:10
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotpal GR Näytä viesti
Kone, laatikot ja perät taitaa olla täysin samat kuten Y60 sarjalaisessa, myös runko varmaankin ihan samanlainen, kori tietysti eri . Tuskin sen ikäsessä viä kovin pehmee runko on mutta samat paikat niissä kaiken järjen mukaan menee ekana puhki kuin Y60.
Mulla ei kokemusta Y61 mutta ei kai se kovin paljon erilainen oo kun Y60 jollanen itellä on.

Kaikista parhaiten selviää kun ostat sellasen ja toteet sit että millanen on
Joo lauantaina kävin ostamassa, hyvin toiminu ainakin ekat 600km Ajettavuus on kyllä todella hyvä, pohjaan joutuu kyllä laittamaan jonkun ruostesuojan kun ei ole kun alkuperänen maali nii on ottanut jonkin verran pintaruostetta. Ja tossa on se takakallistuksenvaimentimen pois kytkentä josta on menny se sylinerijumiin niin se ei toimi Mut muuten kaikin puolin tuntus kunnossa olevan
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.01.2011, 08:31
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Kuvia näkyville!! ja vähä tietoja autosta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.01.2011, 20:55
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Pitänee nappasta jokunen kuva kuhan tässä jokupäivä kerkee Tuli tossa mieleen et liekköhän kukaan asentanu tollasta turbo timerii autoonsa. niin sillä tulis ainakin käytettyy vähän aikaa aina ajon jälkeen, eikä tarviis ite jäähä siihen odottelemaan :P Tai eniten mietityttää se että mitenkä se käyttäytyy ton ajoneston kanssa????
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 31.01.2011, 21:57
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Aja viimenen kilsa vähä rauhallisemmin jos olosuhteet sallii, niin ei tarvi paljoo käytellä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.02.2011, 18:57
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Ok! Kiitti vinkistä Saakos ton patrollin leimattuu 33/12,5/15 renkaille? Kun mitä tuolta foorumeilta lueskellu niin jotkut väittää että saa ja jotkut taas jotta ei :/
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 02.02.2011, 19:22
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Mikkäs pyörät siinä o otteessa tällä hetkellä?? vai onko Y61 alkuperänen rengaskoko 215/80R16 sama kun Y60?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 03.02.2011, 14:24
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.392
Perusasetus

"Ex-appiukolla" oli Tansaniassa työreissussa ollessa tuommoinen Y61 Patrol jostain tämän vuosituhannen alkupuolelta. Hieno ja hyvä peli, mitään remonttia ei ollut 2v aikana. Siinä oli 4.2D ja muistaakseni lukot molemmissa päissä. Alustarakenne silmämääräisesti hyvin samankaltainen Y60 kanssa. Alkuperäinen rengaskoko 265/70R16. Heitettiin sillä parin-kolmen tuhannen km "safari" Dar es Salaamista pohjoisen kansallispuistoihin, eikä v*tuttanut yhtään
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 03.02.2011, 17:07
KAS:n Avatar
KAS KAS ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.07.07
Sijainti: Eura
Viestit: 364
Perusasetus

Mulla on katsastuksessa merkitty 255/65R18 myös.
__________________
╚╣X╚╣
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 03.02.2011, 22:36
LINNA:n Avatar
LINNA LINNA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.07
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 381
Perusasetus

tuli kans tänään haettua tollanen -99 pätkä patukka näin vajaan 200km jälkeen ei ainakaan ole muutakuin hyvää sanottavaa.. paitsi ruokailu.
kuinka noi on muilla kuluttanu soppaa ? ku oudoksestaan tuntu vievän maantie ajos aika paljon, vartti tankki 140km ?!?
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 06.02.2011, 20:17
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Ite tossa mitä laskeskellu että vähän reilu 12l 100km nelikko päällä :/
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 08.02.2011, 22:03
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

timeri


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaskapa Näytä viesti
Pitänee nappasta jokunen kuva kuhan tässä jokupäivä kerkee Tuli tossa mieleen et liekköhän kukaan asentanu tollasta turbo timerii autoonsa. niin sillä tulis ainakin käytettyy vähän aikaa aina ajon jälkeen, eikä tarviis ite jäähä siihen odottelemaan :P Tai eniten mietityttää se että mitenkä se käyttäytyy ton ajoneston kanssa????
laitoin timerin omaan y61 . eikä ajonestonkans tullu mitään ongelmia. ainut vaan että kun timeri laskee aikaa et voi laittaa ovia kaukosäätimellä lukkoon, mutta avaimella ovestä kylläkin! ...
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 08.02.2011, 22:08
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Post

timer


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaskapa Näytä viesti
Ite tossa mitä laskeskellu että vähän reilu 12l 100km nelikko päällä :/
ei maha riittää, minulla pitkä y61,ja kulutus talvella sekalaisessa ajossa ilman nelivetoa/nelivedolla yli 14litraa sataselle. ja ainakin 10tankkauskerran laskennan tulos! vaihoin ilmamäärämittarin kulutuksen tippumisen ja kulkupuolen lparantumisen toivossa, mutta turhaan :-x hei hei 640euro!
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 14.02.2011, 15:45
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Minkähän lainen ois jos tollasen tehoboxin asentas? Onko kellään kokemuksii onko niistä mitään hyötyä? Kun Ite ainakin haluisin tota alavääntöö lisää :P
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 14.02.2011, 19:17
KAS:n Avatar
KAS KAS ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.07.07
Sijainti: Eura
Viestit: 364
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaskapa Näytä viesti
Minkähän lainen ois jos tollasen tehoboxin asentas? Onko kellään kokemuksii onko niistä mitään hyötyä? Kun Ite ainakin haluisin tota alavääntöö lisää :P
Kyllä sillä savua saa tulemaan Kulku muuttuu paremmax. Ja hukkaportinkelloon laittaa vielä venttiilin jolla päästää liikoja paineita pois kellolta a vot kyllä kulkee mukavasti.
__________________
╚╣X╚╣
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 14.02.2011, 19:47
LINNA:n Avatar
LINNA LINNA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.07
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 381
Red face

renkaina 265/75-16 ja kaks tankkaus kertaa, 14,4l ja 16,3l/100km ja vähän nuhaselta tuntuu auto...

toi huono käynnistyvyys puoli lämpimällä koneella on ilmeisesti vakio vika ? olin jostain lukevinani et ennakonsäätimen kannen vaihtamalla johonki tarvike malliin rupeis kone käynnistyyn paremmin ?!?
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 15.02.2011, 15:32
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LINNA Näytä viesti
renkaina 265/75-16 ja kaks tankkaus kertaa, 14,4l ja 16,3l/100km ja vähän nuhaselta tuntuu auto...

toi huono käynnistyvyys puoli lämpimällä koneella on ilmeisesti vakio vika ? olin jostain lukevinani et ennakonsäätimen kannen vaihtamalla johonki tarvike malliin rupeis kone käynnistyyn paremmin ?!?

Se taitaa olla toi huonokäynnistyvyys puolilämpimänä pikemminkin ominaisuus kun vika Ohjokirjassakin lukee että täytyy laittaa kaasua käynistäessä, kylmänä pohjaan ja lämpimänä puoleenväliin. Ja tossa mulla oli entinen omistaja vaihtanu sen kannen jonka jälkeen oli kyllä lähteny paremmin käyntii mutta muuttunu laiskemmaks ja sen kanssa ei vissiin ollu menny päästöistä läpi kun ennokot menee päin persettä.

Viimeksi muokannut jaskapa : 15.02.2011 15:39
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 15.02.2011, 15:45
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KAS Näytä viesti
Kyllä sillä savua saa tulemaan Kulku muuttuu paremmax. Ja hukkaportinkelloon laittaa vielä venttiilin jolla päästää liikoja paineita pois kellolta a vot kyllä kulkee mukavasti.
Miten lie tossa toi koneen kestävyys että kestääkö se???
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 15.02.2011, 17:45
KAS:n Avatar
KAS KAS ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.07.07
Sijainti: Eura
Viestit: 364
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaskapa Näytä viesti
Se taitaa olla toi huonokäynnistyvyys puolilämpimänä pikemminkin ominaisuus kun vika Ohjokirjassakin lukee että täytyy laittaa kaasua käynistäessä, kylmänä pohjaan ja lämpimänä puoleenväliin. Ja tossa mulla oli entinen omistaja vaihtanu sen kannen jonka jälkeen oli kyllä lähteny paremmin käyntii mutta muuttunu laiskemmaks ja sen kanssa ei vissiin ollu menny päästöistä läpi kun ennokot menee päin persettä.
En ole uskaltanut kaasuun koskea kylmänä enkä lämpimänä koitan tuota kuumana puoliväliin.
Kylmänä lähtee hyvin kun ei heti startaa kun hehkunmerkkivalo sammuu vaan odottaa jonkin verran pitempään.

Ohjaustehostimen letku halkes aamulla, valu punaset ölpät pihalle
__________________
╚╣X╚╣
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 15.02.2011, 17:50
KAS:n Avatar
KAS KAS ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.07.07
Sijainti: Eura
Viestit: 364
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaskapa Näytä viesti
Miten lie tossa toi koneen kestävyys että kestääkö se???
Kai se kestää kun ei sorki niitä paineita kovin ylös. Pakko korjata sitten kun särkyy.
Kansi on korjattu sekä kytkin, tiedä sitten johtuuko /edesauttaakao ko viriviri asiaan.

Pahimillaan meni yli 20l/100 km On kyllä liikaa. Ajaminen kyllä paljon hauskempaa Näin talvella ei voi paljon antaa ylimäärästä, pito on senverran huonoo.
__________________
╚╣X╚╣
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 15.02.2011, 19:31
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KAS Näytä viesti
En ole uskaltanut kaasuun koskea kylmänä enkä lämpimänä koitan tuota kuumana puoliväliin.
Kylmänä lähtee hyvin kun ei heti startaa kun hehkunmerkkivalo sammuu vaan odottaa jonkin verran pitempään.

Ohjaustehostimen letku halkes aamulla, valu punaset ölpät pihalle
Joo itelläkin kyllä kylmänä lähtee ihan hyvin käyntii, mut lämpimänä pitää aina vähän kaasuu tarjota Joo ne on nää pakkaset petollisii, ite oon aina antanu lämmitä ennen kun oon lähteny ajelee nii ei oo aivan kohmeessa

http://www.teholastu.com/product_details.php?p=902 Tollasta tehoboxii kattelin, mitetityttää vaan et mitenkä toimii...
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 15.02.2011, 22:49
LINNA:n Avatar
LINNA LINNA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.07
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 381
Perusasetus

perhana, pihalla en oo huomannu/kuullu mitään mut nyt ku vuorokauden oli hallis pakkasia karuus niin painelaakeri huuta ku hyeena :/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan Terrano vm -91 kokemuksia Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 03.02.2010 15:22
Nissan king kokemuksia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 19.10.2009 20:57
Nissan Navara kokemuksia gikseri Tekniikka & Jutustelu 5 28.09.2009 12:36
Nissan terrano 2,7 td Gsx vm.94? kokemuksia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 28.06.2008 14:31
Patrol/Trooper kokemuksia Tekniikka & Jutustelu 1 30.08.2007 08:15


Sivu luotu: 12:35 (GMT +2).