![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Muutokset rek-otteessa/AHK:ssaTyhmänä kyselee hän,Jeepissä otteessa merkitty ANH:n luvan nro 2674/303-94 auton rakenteen mukaiset muutokset,Vaihtoehtoinen rengaskoko 15/38,5-15lt,sekäLeveys 210cm. Korotuksista eimitään merkintää. Ko rengaskokohan ei mahdu FSJ-Jeeppiin ilman korotuksia. Mistä saan tiedon paljonko ko kulkinetta on jo korotettu ja minkäverran sitä voi vielä muutella. Ko kulkine on poistettu rekisteristä vuonna 1997 ja ois tarkotus saada se leimattuu joskus
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ko masinaan on kuiteskii SOA tehty,mut ei mitään merkintää otteessa.koriakin on korotettu.
Meinasinvaan et tuleeko ongelmia ton korkeuden suhteen. Suunta Imatra,hiukka nihkeetä noitten muutosten kanssa,vaikk vanhoja muutoksia onkin. Hämmästyttää ku eioo ottees merkintää korotuksista. Onhan noi tehty kuiteskii vuonna miekka/kirves.ja kenties sillo eioo olt niin tarkkaa. Kyselin noit juttuja vuonna 2009 Imatran katsastuskonttorilt,kun ostin ton projektin,vastaukset oli aikas ympyriäisii. Nyt projekti hiukka edenny ja ois tarkotus saada jossainvaihees ajoon/leimattuu.
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 Viimeksi muokannut vepele : 01.05.2011 18:19 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kannattanee asioida pelkästään LPR:ssa ni selvii helepommalla.
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Paitti jos pääsee K1:sen raskaalle puolelle |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Johtuneeko tiedosta vai asennoitumisesta? Ja vihjeenä jos katsastuksen kanssa tulee kiire niin ajelee Imatran pääpiirteiseltä alueelta naapurikaupunkiin Lappeenrantaan! Nimimerkillä vuosikatsastus kaksi tuntia Drive in:ssä (3 autoa jonossa). |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joskus aikoinaan oli LPR:ssä niinkutsuttu "lääninkatsastusmies",entiie oliko virallinen nimike.
Mut sillo sain ainaskii apuja ,ku kupla hylättiin nimikkeellä liian jäykkä jousitus. Mut etin täss topikissa tietoo/neuvoo vanhoista muutoksista,enkä eroja konttoreista.
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
nuo vanhat muutokset kelpaa ihan hienosti vaik ei ois merkattu otteeseen. .. sellanenha se on aina ollu..eikö? uutuuttaan
![]() miullakin oli jo ostaessa ja ties kui hiton monta vuotta ollu 70mm korinkorotus jeepissä ja sit yks vuos inssi sen hokas ja senku muutoskatasti. jos siinä ois ollu soa:kin ni oisha se merkannu senkin.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Anteeksi paskanjauhanta. Viimeksi muokannut Samsonite : 01.05.2011 20:18 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Nykyisin Imatralla Pumppukujalla on ihan fiksu päällikkö,Joenperä tai Joensuu tai sinnepäin.
Eikä täss oo olt viell mitään paskanjauhantaa,vaan vinkkejä mihin sit tulevaisuudessa leimalle. Milläs todistat nuo,tällänenhän tää on ainolt lausunnot?
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Taannoin muutoskatsasteltiin erästä BJ:tä kierrejousille. Otteessa ei mitään korotuksia ja 38.5":t otteessa. Kysyin AKE:sta että miten korkeus saadaan merkata otteelle, kun jousituksen korotutus on liikaa nykypykälille mutta ko. korotus on ollut pakosti autossa jo aiemminkin renkaiden takia. Tuumattiin että kun vanhoja valokuvia autosta löytyy 90-luvun alusta, niin tehdään autosta about saman korkuinen kierrevietereillä ja mitat otteelle tän jälkeen. Näin tehtiin ja hyvä tuli.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Osan viikkoa IMA, osan LPR.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rooverin perän muutokset | Mikki | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 05.01.2010 15:36 |
PAKOPUTKEN MUUTOKSET??? | -HJU- | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 04.11.2009 20:27 |
Sallitut korin muutokset ? | HannuN | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.09.2007 20:57 |
Akselistojen sallitut muutokset... | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 05.09.2006 14:36 |
-83 hiluxiin tehostaja ja sen muutokset? | akke | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.10.2005 19:32 |