![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nykyisin Imatralla Pumppukujalla on ihan fiksu päällikkö,Joenperä tai Joensuu tai sinnepäin. Eikä täss oo olt viell mitään paskanjauhantaa,vaan vinkkejä mihin sit tulevaisuudessa leimalle. Milläs todistat nuo,tällänenhän tää on ainolt lausunnot?
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Taannoin muutoskatsasteltiin erästä BJ:tä kierrejousille. Otteessa ei mitään korotuksia ja 38.5":t otteessa. Kysyin AKE:sta että miten korkeus saadaan merkata otteelle, kun jousituksen korotutus on liikaa nykypykälille mutta ko. korotus on ollut pakosti autossa jo aiemminkin renkaiden takia. Tuumattiin että kun vanhoja valokuvia autosta löytyy 90-luvun alusta, niin tehdään autosta about saman korkuinen kierrevietereillä ja mitat otteelle tän jälkeen. Näin tehtiin ja hyvä tuli.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Osan viikkoa IMA, osan LPR.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rooverin perän muutokset | Mikki | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 05.01.2010 15:36 |
PAKOPUTKEN MUUTOKSET??? | -HJU- | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 04.11.2009 20:27 |
Sallitut korin muutokset ? | HannuN | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.09.2007 20:57 |
Akselistojen sallitut muutokset... | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 05.09.2006 14:36 |
-83 hiluxiin tehostaja ja sen muutokset? | akke | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.10.2005 19:32 |