Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Muutokset rek-otteessa/AHK:ssa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=83821)

vepele 01.05.2011 17:43

Muutokset rek-otteessa/AHK:ssa
 
Tyhmänä kyselee hän,Jeepissä otteessa merkitty ANH:n luvan nro 2674/303-94 auton rakenteen mukaiset muutokset,Vaihtoehtoinen rengaskoko 15/38,5-15lt,sekäLeveys 210cm.
Korotuksista eimitään merkintää.
Ko rengaskokohan ei mahdu FSJ-Jeeppiin ilman korotuksia.
Mistä saan tiedon paljonko ko kulkinetta on jo korotettu ja minkäverran sitä voi vielä muutella.
Ko kulkine on poistettu rekisteristä vuonna 1997 ja ois tarkotus saada se leimattuu joskus

-MaTTi- 01.05.2011 17:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja vepele (Viesti 763483)
Tyhmänä kyselee hän,Jeepissä otteessa merkitty ANH:n luvan nro 2674/303-94 auton rakenteen mukaiset muutokset,Vaihtoehtoinen rengaskoko 15/38,5-15lt,sekäLeveys 210cm.
Korotuksista eimitään merkintää.
Ko rengaskokohan ei mahdu FSJ-Jeeppiin ilman korotuksia.
Mistä saan tiedon paljonko ko kulkinetta on jo korotettu ja minkäverran sitä voi vielä muutella.
Ko kulkine on poistettu rekisteristä vuonna 1997 ja ois tarkotus saada se leimattuu joskus

Soita Trafiin ja pyydä kopio ko. luvasta. Korkeudesta ei oo silti välttämättä mitään tietoa missään, eli saa olla sen mitä renkaat vaatii.

vepele 01.05.2011 18:03

Ko masinaan on kuiteskii SOA tehty,mut ei mitään merkintää otteessa.koriakin on korotettu.
Meinasinvaan et tuleeko ongelmia ton korkeuden suhteen.
Suunta Imatra,hiukka nihkeetä noitten muutosten kanssa,vaikk vanhoja muutoksia onkin.
Hämmästyttää ku eioo ottees merkintää korotuksista.
Onhan noi tehty kuiteskii vuonna miekka/kirves.ja kenties sillo eioo olt niin tarkkaa.

Kyselin noit juttuja vuonna 2009 Imatran katsastuskonttorilt,kun ostin ton projektin,vastaukset oli aikas ympyriäisii.
Nyt projekti hiukka edenny ja ois tarkotus saada jossainvaihees ajoon/leimattuu.

Samsonite 01.05.2011 18:32

Kannattanee asioida pelkästään LPR:ssa ni selvii helepommalla. :)

Calmari 01.05.2011 18:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite (Viesti 763495)
Kannattanee asioida pelkästään LPR:ssa ni selvii helepommalla. :)

Oliks tää joku vitsi vai ?? Lappeessa aikoinaan vaadittiin -88 pakuun niskatukia, renkaiden e-merkinnät oli väärennetty yms hauskaa
Paitti jos pääsee K1:sen raskaalle puolelle

Fruehauf-CJ 01.05.2011 19:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite (Viesti 763495)
Kannattanee asioida pelkästään LPR:ssa ni selvii helepommalla. :)

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Calmari (Viesti 763499)
Oliks tää joku vitsi vai ?? Lappeessa aikoinaan vaadittiin -88 pakuun niskatukia, renkaiden e-merkinnät oli väärennetty yms hauskaa
Paitti jos pääsee K1:sen raskaalle puolelle

LPR:ää suositellaan usein kun on kyseessä monimutkaisempi asia tai ylipäätänsä vertailu näiden kesken.
Johtuneeko tiedosta vai asennoitumisesta?

Ja vihjeenä jos katsastuksen kanssa tulee kiire niin ajelee Imatran pääpiirteiseltä alueelta naapurikaupunkiin Lappeenrantaan!

Nimimerkillä vuosikatsastus kaksi tuntia Drive in:ssä (3 autoa jonossa).

vepele 01.05.2011 19:48

Joskus aikoinaan oli LPR:ssä niinkutsuttu "lääninkatsastusmies",entiie oliko virallinen nimike.
Mut sillo sain ainaskii apuja ,ku kupla hylättiin nimikkeellä liian jäykkä jousitus.
Mut etin täss topikissa tietoo/neuvoo vanhoista muutoksista,enkä eroja konttoreista.

young n dum 01.05.2011 19:53

nuo vanhat muutokset kelpaa ihan hienosti vaik ei ois merkattu otteeseen. .. sellanenha se on aina ollu..eikö? uutuuttaan:D
miullakin oli jo ostaessa ja ties kui hiton monta vuotta ollu 70mm korinkorotus jeepissä ja sit yks vuos inssi sen hokas ja senku muutoskatasti. jos siinä ois ollu soa:kin ni oisha se merkannu senkin.

Samsonite 01.05.2011 20:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Calmari (Viesti 763499)
Oliks tää joku vitsi vai ?? Lappeessa aikoinaan vaadittiin -88 pakuun niskatukia, renkaiden e-merkinnät oli väärennetty yms hauskaa
Paitti jos pääsee K1:sen raskaalle puolelle

Ei muuta sit ku käy vaan Imatralla...:)

Anteeksi paskanjauhanta.

vepele 01.05.2011 20:47

Nykyisin Imatralla Pumppukujalla on ihan fiksu päällikkö,Joenperä tai Joensuu tai sinnepäin.
Eikä täss oo olt viell mitään paskanjauhantaa,vaan vinkkejä mihin sit tulevaisuudessa leimalle.

Milläs todistat nuo,tällänenhän tää on ainolt lausunnot?

-MaTTi- 01.05.2011 21:20

Taannoin muutoskatsasteltiin erästä BJ:tä kierrejousille. Otteessa ei mitään korotuksia ja 38.5":t otteessa. Kysyin AKE:sta että miten korkeus saadaan merkata otteelle, kun jousituksen korotutus on liikaa nykypykälille mutta ko. korotus on ollut pakosti autossa jo aiemminkin renkaiden takia. Tuumattiin että kun vanhoja valokuvia autosta löytyy 90-luvun alusta, niin tehdään autosta about saman korkuinen kierrevietereillä ja mitat otteelle tän jälkeen. Näin tehtiin ja hyvä tuli.

Samsonite 03.05.2011 19:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja vepele (Viesti 763542)
Nykyisin Imatralla Pumppukujalla on ihan fiksu päällikkö,Joenperä tai Joensuu tai sinnepäin.

Osan viikkoa IMA, osan LPR.


Sivu luotu: 07:17 (GMT +2).