![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Olen näemmä unohtanut mainita erään seikanOlen näemmä unohtanut mainita erään seikan, joka palasi taas elävänä mieleeni tuolla tien päällä: karavaanarit on perseestä, tai ainakin se osa heistä, jotka eivät tajua edes välillä antaa tilaa nopeammalle liikenteelle, vaan köröttelevät kaikessa rauhassa reilusti nopeusrajoitusten alapuolella pitkin kapeaa tietä - perässään satojen metrien autojonot. HV vaan teille. Poltan kusiset muovikoppinne!
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Jep kiimaliiterin vetäjät katsokaa peiliin kun tulee jonoa antakaa tietä sillä ali tehoisella taunuksella millä maisemaa vaihdatte tällä viikolla 3000km tien päällä olleena ja vitukseen asti alle 80km/h kulkevien kiimaliitereitten perässä olleena niin kaikkea paskaa on ihminen keksinyt muitten harmiksi .
|
|
|||
|
|||
![]()
niin onkin joo poltetaan kaikki ketkä tekee jotain mikä ei satu itteä miellyttää...on se vittu toi leka kanssa yks perkeleen vajaa älynen idiootti.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Jepjep - eikä siinä karavaanarihommassa mitään pahaa sinänsä ole: suuri osa on kuitenkn jonkinlaisia herrasmiehiä liikenteessä, ja väistää, kun se on mahdollista, mutta sitten on näitä, jotka suorastaan nuolee keskiviivaa, ja ei anna tilaa kenellekään. Kurki siinä sitten mahdollisia ohituspaikkoja, kun tie on muutenkin kapea. Saatanahhhh!!!
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
noh noh,, huumoria leka huumoria...
![]() pointti hiukan oli siel taustal toitotettava teidentukko.. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
ostakaa ittellenne nopeempi auto millä pääsee ohi, niin ei tarvi perässä hinata
ja mihinkä teillä on kiire valmiissa maailmassa ??? ihme valitusta taas... |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kuinkakohan moni on vittuuntunut ajaessaa offiautojen tai niitä kuskaavien trailerien perässä.
Saatanallinen musta savu jostain vanhasta japsimasturista minkä perässä lähes valoton kärry ja kyydissä keikkuu alati savea ym pudotteleva pyöränsä menettänyt väkisin kyytiin vinssattu rymypeli. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No nanastusta pelästyy monikin kaahari on sen verran hurja jo pelkkä olemus ja tästä ei nyt puhuta jonkun rumuudesta tai kauneudesta.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ikuisuus keskusteluaihe nää vaanarit, on kokeiltu iteki hommaa ja eniten hommassa vituttaa olla tietukkona jos kiesi ei kulje.. mutta osaan kyl tietä antaa ja hävettäähän semmonen satojenmetrien jono takana, silloin viimestään pitäs vetää sivuun tjs.
Sitte toisaalta tuntuu että ne jotka näistä tienpäällä jupisee, eivät joko osaa tai uskalla ohittaa. Sitä vaan jäädään sinne taakse kyttäämään sitä tuhannen taalan ohituspaikkaa jota ei koskaan tule. Ei uskalleta ohittaa kun pelätään tai vakionopeudensäädin(akka) hillitsee.. että semmosta, tähän perään vanha mutta paras kiimaliiteripätkä maan päällä; http://www.youtube.com/watch?v=7q7K1...eature=related |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Joten jos vituttaa ajella jonoissa niin varmista että nokan alla on sitä potkua millä pääsee sen jonon ohi. Tosin hieman pettynyt kyllä tuon Volvon menohaluihin. Pitää syksymmällä vaihtaa se WRX imppuun niin alkaa kulkeen vielä paremmin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Latta lattiaan tai läpi jos ei muuten ohi pääse. |
|
||||
|
||||
![]()
Lisää vaan karavaanareita liikenteeseen.... enpä oo enää tien hitain nopeudenrajoittimella varustetulla kevyt kuorma-autollani...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä se on parempi kuin tuo wrx. Vaikka saattaa olla hiukan laiskempi. Mutta pienellä lastupäivityksellä siitä saa jo hyvin meno haluja lisää. Ja siihen kun laittaa viel bsr putken ja isomman turbon ni avot! ![]() Ja on toi volvo varmast muutenkin parempi ajaa matkassa. |
|
||||
|
||||
![]()
Onko karavaanareilla kiire vaimonvaihtoviikoille jos ei voi tehdä tilaa kun alkaa letkaa kertyä perään?
Itse kyllä jos olen viiden ensimmäisen joukossa karavaanarin jälkeen pyyhkäsen koko letkasta ohi, jos ei muut mene. Vituttaa jos A) ei ole ohituspaikkoja ja karavaanari ei anna tilaa. Tai B) on ohituspaikkoja, mutta pari urpoa siellä kärjessä ei uskalla ohittaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Toisinaan huvittaa kun tuolla huoltoautolla puksuttaa 80:iä minkä sillä saa. Ni selkeesti Volvo ja rinkeli mersu kuskit on unohtanu, että on kärry perässä. Ohi kaahataan niin perheellisesti, muuli töyssystä puolimetriä ilmassa. No niinhän ne aina tekee oli kärryä tai ei, oli 60 tai satasen rajotus. Kerran yritti olympia ifa paskahuusin kanssa mua ohittaa 80 alueella jossa ajelin noin 90:iä. Vääntö vaan loppu koneesta kesken ku imusta siirty ohituskaistalle. En tiedä paljonko ois matkaa vaatinut, että ois ohi päässyt. Ajattelin kaksikin kertaa, että ei riitä suora ja pienellä vauhdin nostolla tein veljes kansan kuskille selväks, että ohi et tule.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitä itse olen tuota helvatan hikikoppia perässä nyhtänyt, niin olen huomannut ettei ihmiset uskalla ohitella. Aina kun on ohituspaikkaa, menen tien oikeaan laitaan ja hieman hidastan... Mutta eiii kukaan ei uskalla mennä ohi, pitääkö laittaa vaunun persaukseen taulu johon saan vaihdeltua tekstejä, milloin on hyvä hetki ohitella. Että ei se ole karavaanarin vika, jos on jonoa maantiellä, se on sen ensimmäisen siihen taakse jäävän!!!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ite kyllä seuraan jos alkaa jonoo kertyä taakse, mut ei sitä ihmeesti tuu jos 90 km/h vetää kun monella näyttää mittari jo satasta siinä vauhdissa. Kesäkuussa 7 tkm mentiin vaunu kuulassa. P.S. Ranskassa saa vetää asuntovaunuakin 110 km/h moottoritiellä. Meinaa Toitsu vaan jo hieman puutua isompiin rinteisiin tuossa vauhdissa 1600 kg/250 cm levee kutukoppi perässä. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Muutaman vuoden takaa reissun päältä bongattu yhdistelmä. Kyllä tuossa voi taas kysyä että kumpi vie kumpaa?
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa osa noista karavaanareista olla vielä melkein täysin peruutustaidottomia kun on sen pikkuE:n saanu ihan kylkiäisenä ajokortin ajaessaan. On kerran nähny kun karavaanari lähti tankkaamasta ni koukkas vähän tiukasti ja kärrinkulma tönäs pistoolit maahan mittarista et on vielä kärryn mitatkin monella hakusessa. Tollanen yhdistelmä on aika mielenkiintonen yrittää hallita ku tuuli puskee kivasti sivusta..
Jouset on ainaki volvossa kunnossa kun ei perä ton enempää painu... ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rauhanuskovaiset on olleet näemmä taas rauhan asialla. | VonLeka | Chit-Chat | 3 | 12.05.2010 15:54 |
Minä Olen | VonLeka | Chit-Chat | 36 | 22.09.2009 09:03 |
M:Olen poikkeava tarroja | vepele | O/M/V Muut | 18 | 13.06.2008 11:59 |
Olen kipeänä | MäIte | Rakas Päiväkirja | 3 | 01.08.2006 20:10 |
Olen Kännissä!!!! | Rudolf | This And That | 0 | 20.10.2002 03:24 |