![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() KJ90 ja KJ95 tavaratilan pituusOsaako kukaan kertoa, mikä on KJ90 ja 95 tavaratilan pituus takapenkkien ollessa käytössä. Sitä tällä haen, että jos pätkämalli tulisi mulle ainoaksi autoksi, niin selviääkö sillä perheen kuljetustarpeista. RJ:ssä tavaratilan lattialla on n. 40 cm pituutta, eli ei juuri mitään. t. Make & RJ
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
95:ssähän on tilaa vaikka huru mykket (reilun metrin syvä), jos ei ole 8-paikkainen versio. |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos Matti !
Kerrottakoon tässä, että mulla on hirviä autokuume. Vanhan uskollisen matkajuhdan mittarissa alkaa olla 700 tkm (timmissä kunnossa toki vielä), ja tekisi mieleni toteuttaa jo 20 vuotta vanha haave maasturista. Onhan mulla tuo RJ harrastusautona, mutta sillä harrastaminen on tähän asti painottunut lähinnä ruuvaamiseen. Ajattelin, että jos myisi nuo museokapineet pois ja ostaisi yhden tuoreemman joka tien kulkijan tilalle. No saapa nähä, malttaako vanhasta vielä luopua. Siitä on tullu perheenjäsen. Mobile.de:ssä näkyy olevan Cruisereita pilvin pimein. Täytyypä selvitellä, miten verottaja niitä kohtelee. t. Make & RJ |
|
||||
|
||||
![]()
Joo, sieltähän mäkin tän bongasin. Rahanarvoinen vinkki: pakettiautona kannattaa sitten verottaa, joko huoltoautona (jos et kaipaa takapenkkiä) tai kaksikäyttöautona. CO2-päästöt kun hipoo kolmeasataa...
|
|
|||
|
|||
![]()
Mikäs se tollanen kaksikäyttöauto on? Enpäs ole koskaan kuullutkaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Virallinen määritelmä löytynee aken sivuilta, jos viitsii kuuklettaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kannattaako tuottaa kj95 vai Land Cruiser D4D -03 | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 23.04.2008 18:54 |
M:Hiacen tavaratilan pohjalevy | Micco | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.05.2007 19:44 |
BJ:n jousien pituus | mir-40 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.05.2007 18:53 |
Kiilahihna pituus | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.01.2006 12:57 |
tavaratilan penkit - ilmaiseksi MMC:n jäsenelle | tmx50 | O/M/V Muut | 5 | 27.09.2005 10:19 |