![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() vetotavan muutosmitenköhän on, saako tuommoisesta takaveto hiluxista tehdä nelivetoisen, eihän siinä nyt mitään järkeä oikeastaan ole mutta ainahan sitä voi kaikkea koitta tehdä?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuttu muutti T4 transportteri etovetoisesta nelivetoiseksi, ja leimasi sen.
Ei kai se sen kummempi homma ole hiluxissakaan.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo, mä muutin etuvetoisen Dyanen jokapyörävetoiseksi. Mallisarjan sisäisenä muutoksena ilman lupabyrokratiaa muutoskatsastuksessa. 2- ja 4-vetomallien akselistojen erot paperille tulostettuna, sekä sekalaista muutakin asiaa kummastakin mallista, puntarin kautta takahuoneeseen päivittämään tiedot vastaamaan todellisuutta...
Kävin tosin ennakkoon kysymässä miten edetään, leppoisan keskustelutuokion päätteeksi laitoin alkuperäiset kilvet tilaukseen. Valmiina sitten näytille, tarkasteluosuus meni puolessa tunnissa, papereita sitten tehtiin pari tuntia... |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
no tuohan helpottais sitten touhuja, akseleillakaan ei varmaan ole niin väliä kunhan akselimssat ei ylity?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onko sillä merkitystä, kun takaveto on edestä erillisjousitettu, saako siihen laittaa jäykän akselin?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Periaatteessa moinen liikenteessä kaikille kulkijoille vaarallinen muutoshan kielletään, mutta... ![]() Jos laitan jakiksen ja Wagoneerin akselin eteen Capriceen, niin vaatiiko poikkeuslupia, vai meneekö vetotavan muutoksena? ![]() Tällainen avaisi ihan uusia mahdollisuuksia mieleisten autojen tekemiseen.. ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin aikaisemmin erillisjousituksen vaihto jäykkään akseliin oli kiellettyä, koska se on olevinaan heikennys alustan toimintaan ja turvallisuuteen
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron vetotavan valot | Teemus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.03.2018 08:05 |
Hj muutos/poikkeuslupakatsastus | Haggiz | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 25.03.2017 21:11 |
soa muutos | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.08.2009 11:34 |
N2 muutos N2G | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2006 19:41 | |
Muutos M1G luokkaan... | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.01.2003 12:25 |