![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ramchargeriin kierrejouset?kohta vuoden yrittäny rakennella ramchargeria (vm.80) ja alkas etupää olemaa valmis ja seuraavaks pitäs ruveta takapäätä käymään läpi niin tuli mieleen et toimiskoha tommoset 4 runnerin tukivarret ja panhardi tossa? akselipainot on molemmissa samat ja sattus olemaa palikat valmiina. ja tossa on 50mm jousikorotus otteessa niin taakse vois laitella noiden runnerin vakiojousten tilalle hodarin takajouset(löytyy myös hyllystä)..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#2
|
|||
|
|||
![]() Ei hyvä.
En suosittelis,ne runnerin varret on vähä lyhyet. Jos kadulla ajelee ni miks ei sillon mut maasto käyttöön ennemmin vaik mersun tai p38 roverin varret,ne on pitkät ja ainaki mersun varsissa kantavuus riittää. Ja hyödyllisempänä pitäisin etuakselin kierteittämistä ku takapään,toki molemmat on parhautta.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa vinosilmän tekemät tukivarret olla huonekaluputkee vahvuudeltaan?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Four runnerin akselipainoista en tiedä, notta voishan niillä laillisen saada, mut en mä mettään menis pässilaturilla sellasten tukivarsien kanssa. Mikä vika lehdissä, paitti teoriatason ujellus hevoskärrytekniikasta?
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja mitä tulee noihin ainevahvuuksiin, niin helppohan niistä on laikata putket irti ja vaihtaa paksuseinämäisemmät jos alkuperäset menee mutkalle.. Tarkotus on kyl ensin käyttää leimal tuo vehe ja sen jälkee kokeilla noita kierteitä enne ku alkaa pätkimää runkoa..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#6
|
||||
|
||||
![]()
laitellaas tähänki lisää kysymyksiä...
eli mitkäs jakarit menis eteen parhaiten/helpoimmalla ja tarkotus siis laitella VOLVON porttaali-akseliin? omat kokemukset rajottuu hodariin ja vanhakoppaseen rj/lj varsiin. molemmis riittää painot ja jotenki kokemuksen perusteel nuo tappikiinnitykset rungonpäässä toimis paremmin ristiinjoustossa...
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Ramchargeriin 15x10 tai 15x8 vanteet 5x4.5 jako | -Captain- | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 30.03.2013 07:58 |
M: Kierrejouset | Tonza | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 11.11.2007 19:05 |
o:kierrejouset | Jii-Jii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 04.03.2006 20:25 |
M kierrejouset | joker | O/M/V Muut | 0 | 16.03.2005 17:56 |
O: Kierrejouset | MK | O/M/V Muut | 4 | 27.01.2005 12:36 |