![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() patrollin vikaSanokaa joku minulle, että mikä patrollia vaivaa, koska pyöränlaakerin mutteri jää jumiin, että saa joka välissä lämmittää mutteria, että saan sen irti???????? ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Sisempi vai ulompi mutteri?
|
|
|||
|
|||
![]()
ulompi ja eihän siellä oo 2 mutteria ainakaan mulla.
|
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä oli vanhassa patrollissa joku remonttitaidoton hepannut siihen mutterin edessä majailevaan lukitusprikkaan tapin kun ei ollut osannut irroittaa ruuvimeisseleillä sitä, hitsiroiskeet oli sitten siinä napamutterin edessä eikä irronnut millään.
|
|
|||
|
|||
![]()
Onko sulla sitten 2 mutteria siinä laakerilla. mulla jotenkin korkkaa se jenka olen vaihtanut jo 2 kääntöpäätä. ja nyt pitää taas vaihtaa en tiiä onko toinenkin puoli en oo vielä aukassu. Voiko se perä tehä sen koska se on jumissa kokoajan ja toisella pulella on ollu manuaali napalukko.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mulla ainakin on kaks mutteria.. Ekalla kirrataan laakeri ja toisella lukitaan se eka mutteri..
Edit; mulla siis vanha(160) koppanen.. Jos sul on gr ni sit en tiedä.. Viimeksi muokannut Sami89 : 21.07.2012 17:18 |
|
|||
|
|||
![]()
joo kyllä mullakin varmaan on se 160 ei se ainakaan Gr kiitos vinkeistä
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Voisikko lähettää mulle siitä navasta jonkunlaisen räjäytys kuvan jariaprilia@hotmail.com
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tän parempaa kuvaa en löytäny.. Enkä kyl nää tässäkään kahta mutteria.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() .
Ei ole eka vastaan tullut tapaus. Kuulemma silloin kun se mutterin lukituspelti jossa on ne reiät on menny heikkoon happeen ja ei ole saatu enää sitä ristipää ruuvia kii on nakattu vaan mutteri päälle. Joskus oli tohon munkin tehty tommonen patentti, mut nakkelin veke ja laitoin sen oikeen peltilätkä-ristipää ruuvi viritelmän tilalle.
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se mulla varmaan on entinen omistaja heittäny ne menemään ne toiset mutterit. Ja vielä semmonen kysymys saako pätkäpatrollin takapelää sopimaan pitkän patukan etuperään koska siinä ois kitka.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
nii ja napalukotkin taitaa olla erilaiset.. ja datsunin vetonivelissä yksi sokkaura vähempi mitä nissanissa,ei käy automaattinapikseen. vaik ne patrollit päällepäin samalta näyttää niin on noissa tosipaljon eroja ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä sopii jos vaan välitykset samat, näin on täälläkin tehty..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Punto ei käy,ei käsitä VIKA LÖYTYI,UUSI VIKA? | kersantti | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 20.04.2012 14:34 |
patrollin sähkö vika? | Jape_R | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.07.2011 12:13 |
Patrollin pauke jatkuu missä vika??? | tessu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.06.2010 11:32 |
Patrollin kansipahvi vika?!? | Rolpatti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.03.2009 17:41 |
patrollin outo kytkin vika | mikkoimp | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.07.2007 15:59 |