![]() |
patrollin vika
Sanokaa joku minulle, että mikä patrollia vaivaa, koska pyöränlaakerin mutteri jää jumiin, että saa joka välissä lämmittää mutteria, että saan sen irti???????? :( :( :( :( PS. Voiko syynä olla, että etuperä on hitsattu jumiin????
|
Sisempi vai ulompi mutteri?
|
ulompi ja eihän siellä oo 2 mutteria ainakaan mulla.
|
Itsellä oli vanhassa patrollissa joku remonttitaidoton hepannut siihen mutterin edessä majailevaan lukitusprikkaan tapin kun ei ollut osannut irroittaa ruuvimeisseleillä sitä, hitsiroiskeet oli sitten siinä napamutterin edessä eikä irronnut millään.
|
Onko sulla sitten 2 mutteria siinä laakerilla. mulla jotenkin korkkaa se jenka olen vaihtanut jo 2 kääntöpäätä. ja nyt pitää taas vaihtaa en tiiä onko toinenkin puoli en oo vielä aukassu. Voiko se perä tehä sen koska se on jumissa kokoajan ja toisella pulella on ollu manuaali napalukko.
|
Kyllä mulla ainakin on kaks mutteria.. Ekalla kirrataan laakeri ja toisella lukitaan se eka mutteri..
Edit; mulla siis vanha(160) koppanen.. Jos sul on gr ni sit en tiedä.. |
joo kyllä mullakin varmaan on se 160 ei se ainakaan Gr kiitos vinkeistä
:) |
Voisikko lähettää mulle siitä navasta jonkunlaisen räjäytys kuvan jariaprilia@hotmail.com
|
Lainaus:
|
Tän parempaa kuvaa en löytäny.. Enkä kyl nää tässäkään kahta mutteria.:confused::confused: Miksköhän mulla sit on..?:eek:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=109648 |
.
Lainaus:
|
Kyllä se mulla varmaan on entinen omistaja heittäny ne menemään ne toiset mutterit. Ja vielä semmonen kysymys saako pätkäpatrollin takapelää sopimaan pitkän patukan etuperään koska siinä ois kitka.
|
Lainaus:
nii ja napalukotkin taitaa olla erilaiset.. ja datsunin vetonivelissä yksi sokkaura vähempi mitä nissanissa,ei käy automaattinapikseen. vaik ne patrollit päällepäin samalta näyttää niin on noissa tosipaljon eroja:rolleyes: mä viimekesänä aika tarkkaan noita tutkiskelin;) |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 18:09 (GMT +2). |