![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() G-Mersun moottorin irrottaminenOlis otsikon mukainen rojekti viimeinkin edessä. Kuikuilin koneen takaosaan ja näyttäisi, että on ne "yläkulmien" pultit aika ahtaassa paikassa... Pätkä G W460, jossa se 5 sylinterinen kolmilitranen Diesel. Saako tuota konetta ylipäätään paikoillaan irti vaihteistosta vai pitääkö vaihteistokin irrottaa ja koko pakettia nykäistä sen verran eteenpäin, että hankalimmat pultit saa irti? Vai pitääkö keulan peltejä purkaa pois? Reikää laikalla lokasuojiin? Miten työ konkarit ootta rojetkin suanunna tehtyä?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
B- ja 3B-moottorin ruiskusuuttimet | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.10.2010 19:52 |
hj-60:sen moottorin raksutus? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.06.2010 21:02 |
Isuzu pickup öljypohjan irrottaminen? | Olsu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.01.2010 15:12 |
LJ-70:n moottorin voimistaminen... | VMK | Chit-Chat | 3 | 27.11.2005 00:47 |
Moottorin numero? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.11.2005 20:59 |