Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.07.2012, 13:40
Tapsa Tapsa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.03
Sijainti: Tuusula / Kuopio
Viestit: 214
Perusasetus

G-Mersun moottorin irrottaminen


Olis otsikon mukainen rojekti viimeinkin edessä. Kuikuilin koneen takaosaan ja näyttäisi, että on ne "yläkulmien" pultit aika ahtaassa paikassa...

Pätkä G W460, jossa se 5 sylinterinen kolmilitranen Diesel.

Saako tuota konetta ylipäätään paikoillaan irti vaihteistosta vai pitääkö vaihteistokin irrottaa ja koko pakettia nykäistä sen verran eteenpäin, että hankalimmat pultit saa irti?

Vai pitääkö keulan peltejä purkaa pois?

Reikää laikalla lokasuojiin?

Miten työ konkarit ootta rojetkin suanunna tehtyä?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
B- ja 3B-moottorin ruiskusuuttimet Palde Tekniikka & Jutustelu 2 25.10.2010 19:52
hj-60:sen moottorin raksutus? räyhäracing Tekniikka & Jutustelu 11 26.06.2010 21:02
Isuzu pickup öljypohjan irrottaminen? Olsu Tekniikka & Jutustelu 2 01.01.2010 15:12
LJ-70:n moottorin voimistaminen... VMK Chit-Chat 3 27.11.2005 00:47
Moottorin numero? jansku Tekniikka & Jutustelu 4 09.11.2005 20:59


Sivu luotu: 23:49 (GMT +2).