![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Öljynerotuskaivon puuttuminen ja talli menee alta- Pa ![]() Taloyhtiön hallituksen jäsen antoi mulle ennakkovaroituksen kun hän ei haluais et mä menetän tallin ja hänen ikkunan alle tulee jatkuvaa liikennettä ,pakokaasuja, ym haittaa ja myös vuokratulot tippuu kun paikat menevät osakkaille. Taloyhtiössä on tehty putkiremontti n.5v sitten ja lattiakaivot täytettiin hiekalla kun eivät halunneet satsata öljynerotuskaivoihin. Enimmäkseen n.85% on mulla varastokäytössä tämä tila ja haluaisin pitää sen ja yritän keksiä keinoja siihen, 1 tuli mieleen eli kun tallista tosiaan puuttuu Öljynerotuskaivo niin sen jatkuva käyttö edestakas autoliikeentees autotallina ei ole EU DIREKTIIVIEN mukaan laillista , käyttö ainoastaan varastokäyttöön? Ovat laittomasti täyttäneet kaivot ja nyt niiden uudelleen käyttöönotto tulee varmaan maksamaan paljon jos ottavat joka päiväiseen käyttöön, olenko oikeessa? Taloytiössä on 8kpl n100m2 tallia ja kaikki lattiakaivot on täytetty hiekalla. Onko muita ideoita pitää talli? Tallitonttu Jack ![]()
Viimeksi muokannut offroadjouni : 23.02.2012 21:12 Perustelu: sotkettu topic palautettu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään -92 pajeron alta 235/75/15 + aluvanteet | Ahma | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 15.09.2010 22:11 |
Myyty MB E 250 TD 20V -95 5 h autom.pakufarkku alta 3000 € | pee | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 21.08.2010 07:34 |
Bensatankin paluulinjan puuttuminen | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.01.2009 08:50 |
[M] Rangen alta ja hyllyltä.... | MudJugi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.05.2007 23:14 |
Kysymyksiä Lantikan alta | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.02.2006 01:13 |