![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Suzuki SJ410 1.3 -87 (G13BA + Megasquirt)Myyty Myydään -87 Suzuki SJ410 projekti. Seisonnassa, ei katsastettu.![]() - Muutoskatsastettu 1.3 koneella. Hankittaessa oli jo leimassa vanha toyotan 4K kone, mutta tilalle tuli erittäin vähän ajettu -97 Santanan 1.3 8V kone (G13BA), jolla ajettu läpikäynnin jälkeen vain 2500km. Vaihteistona hyväkuntoinen -92 Samurain 5-vaihteinen. Jakolaatikko alkuperäinen, joka muuten ok mutta hidaspuoli ei mene päälle. Väliin koneistettu adapterilaippa. - Moottoria ohjataan megasquirtilla (MS2 V3) ja ruiskuna toimii VW:stä otettu Boschin mono-motronic 1-piste. Ruiskumodulin ja imusarjan väliin koneistettu adapterilaippa. Jakajasytytys on myös ohjattu megalla ja VB921:lla kustomoidulla VW:n puolalla. Kantta on muutenkin portattu ja imusarja kohdistettu. ![]() - Jäädytysjärjestelmä tehty MK3 Golfin 1.4 syyläristä sähkö flektillä. Erillinen paisuntasäiliö Volvosta. - Renkaina 235/75/15 BFG:n A/T:t, jotka on melkein ajamattomat. Vanteina valkoiset Mangelsit 7x15" ET28. Mukaan myös talvirenkaat orkkisvanteilla 195/70/15 Hakkapeliitta C2, joista kaksi pinnoitettua (ässä). - Vaihdettu pidemmät sakkelit eteen ja taakse, monroen iskarit sekä uretaani puslasarja. Jarrut on vaihdettu ympäriinsä ja lisätty swiftin jarrutehostin. - Taka-akselissa pieni halkeama, josta huohottaa vähän öljyä. Mukaan saa ehjän taka-akselin kuoren ja tiivisteet vaihtoa varten. - Runko on hyvässä kunnossa ja kori ylimaalattu kertaalleen. - Vaihdettu uusi akku (27.10.2010). Hintaa olisi 2600e , vaikka leimaa ei ole. Hinnassa on huomioitu tuo megasquirt-ruisku + kesärenkaat. Lisäksi tekniikka on sen verran hyvässä kunnossa. Kohderyhmänä on siis alustavasti uutta projektia etsivät (ja trailerin omistavat ![]() Hintaa voi toki pudottaa jos et esim. tarvitse megaruiskua ja/tai kesärenkaita. Näitä en myy erikseen ennen kuin auto on mennyt ensin. Esimerkkejä: Auto + talvirenkaat: 2200e Megasquirt ja ruiskuroippeet: 0e (Nyt Mega kaupan päälle!) Kesärenkaat: +400e = 2600e Ohessa linkki mistä löytyy kuvia autosta ja muusta projektiin liittyvästä: http://www.baboonplanet.com/suzuki/ Auto on Espoossa. Ari Karhu 050-4042220 ari@baboonplanet.com Myyty Viimeksi muokannut MrOnion : 24.08.2012 22:53 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kävin tuolla hieman huristelemassa ja hyvin auto toimii. Pirun pölynen se on kun seissyt lämpimässä hallissa. En näe estettä miksi ei leimaa tulisi, eli voin tarvittaessa käyttää konttorilla.
Hintaa voi siis muokata riippuen mitä haluaa mukaan. Tuon ruiskun voi korvata kaasariksi helposti jos ei megan kanssa halua pelehtiä. Samalla tuo rullaa pelkillä talvikiekoilla jos ei välttämättä tarvitse tuota A/T mangels kierrosta. Pelkkä auto vaikka 2200e ilman ruiskua ja kesäfillareita. Sopivaa kaasaria ei valitettavasti ole nurkissa, mutta jos sellaisen ja sen kanssa toimivan sytkäpaketin (jakaja + kipinävahvistin) toimitat niin voin toki pistää kiinni. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Meinaakko kokonaan lopettaa "maasturoimisen" ?
Eli kiinnostaako vaihtaa rakennettuun BJ-75:een ? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Valitettavasti kiinnostus maastureista on siirtynyt katuvehkeisiin
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Bump...
Tarjotkaa! Ei vaihtoja... |
#6
|
|||
|
|||
![]()
up.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
paljonko muutoskatsastettu teho (4K koneella) riittääkö tuolle uudelle ilman tehomittausta? onko käsitystä mikä jakolaatikossa vialla?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Auto on jo muutoskatsastettu tuolla suzukin koneella. Meni ihan päittäin kun tehot on niissä niin lähellä toisiaan. En muista onko otteessa mitkä tehot merkittynä ja paljonko meni prosentteja. Pitänee tarkistaa...
Jakolaatikkoa en ole sen enempää availlut/ihmetellyt. Vaihdetanko ei vain suostu menemään enää hitaalle puolelle. Vapaa, takaveto ja nopea neluri menee ihan ok. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tehosarake otteessa on tyhjä eli ei merkitty. Merkitty tilavuus 1.29 l/cm3.
Muutosprosentit on 29% ja 235/75-15 renkaat otteessa. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Hep!
Tilanne onkin nyt niin että mun tallipaikka pitää tyhjentää ens kuussa ja pitäisi saada mun katuauto siirrettyä pois siksi aikaa. Suzukille pitäisi löytää siis uusi koti vähän nopeammin että saan hallipaikan vapaaksi. Miltäs kuulostas jos heitän megan kaupan päälle? Auto + Talvipillerit + Mega = 2200e ? Jos menis ennen kuin alan sumplimaan uutta säilytyspaikkaa tuolle. Löysin tallilta myös täysin uuden Defan lohkolämppärin (vesiletkuun asennettava malli) jonka saa mukaan. Tarkoitus ollut suikkaan laittaa mutta jäänyt... Mulla on noita megoja useampiakin ja auton mukaan lähtee MS2 prossu + V3 piirilevy jossa toteutettuna vain yksi suutinkanava ja pelkkä hall-anturi mahdollisuus. Eli toimii suikassa, mutta jos siirtää toiseen projektiin niin voi joutua lisäilemaan komponentteja. Tai sitten myy eteenpäin ja laittaa kusutinta tilalle ![]() Lisäoptiona saa myös halutessaan mukaan tuon G13BA koneen oman 1-piste ruiskun jos haluaa palauttaa orkkis kuntoon. Siitä tosin puuttuu ohjainboksi ja piuhasarja eli ei ole mikään bolt-on ratkaisu. Eli kaikenlaista hilpetta olis nyt lähdössä auton matkaan. Soitelkaa tai viestitelkää niin kerron kyllä lisää! Ja lisää kuvia saa pyydettäessä! |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Vähän talvisempaa kuvaa suikasta:
![]() Laitoin siihen talvikumit alle niin pystyi heittämään vähän siirtoajoa ![]() ![]() ![]() Huomasin tuossa ajellessa että etujarrut hieman takertelee kun on seissyt eli herkistystä voisi kaivata. Tässä myös kuva suikassa olevasta megasta joka lähtee nyt kaupan päälle: ![]() Niinkuin näkyy se on tehty vain suikkaa ajatellen, mutta täysin laajennettavissa. Nyt toimii siis hall-anturilla jakajasta ja suuttimena yksi matalaimpedanssi johon laitettu etuvastus ja ajetaan korkeaimpedanssi suuttimena (voi ajaa myös PWM:llä jos haluaa). Kipinävahvistin on tehty puolan yhteyteen (VB921). |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Up!
Sen verran kesämielellä että jos tarkistetaan hintaa. Eli koko homma kaksilla renkailla 2200e!? Laitoin nuo kesärenkaatkin jo valmiiksi alle ![]() Soitelkaa / viestitelkää, kerron mielelläni lisää jos tarvitsee. |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Up, kokeillaas vielä jos olis kiinnostusta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Samurai G13BA ongelmia | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.04.2009 10:17 |
Megasquirt | Tapsa_ja_Dumbo | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 13.02.2008 19:52 |
M: Suzuki G13BA koneen 1-pisteruisku | MrShit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2006 22:27 |
Megasquirt | Traveler | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.11.2005 11:11 |
Suzuki SJ410:n Toyota 4K vaihto G13BA:ksi | MrShit | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.04.2005 11:22 |