![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Kaksoiskansalaisuus ja rakentelu säädöksetTulipahan mieleen jotta: Virossa, Venäjällä, Ruotsissa... lienee vapaammat säännöt tieliikennekelpoisten maastoautojen rakentelussa. Ja että Suomessa on nykyisin mahdollisuus kaksoiskansalaisuuteen. Joten ajatusleikkini etenee näin: Hankin esim. Viron kansalaisuuden, rekisteröin reilusti rakennetun maasturin siellä. Kurvailen suomessa-> polliisi pysäyttää -> näytän Viron passin, suomalaisen ajokortin ja auton (Virolaiset) paperit... Toimiikohan toi? Jos toimii niin minkä maan kansalaisuus olis helppo/helpohko saada ja missä maassa on vapaimmat rakentelu säädökset. Juu... Tiedetään Suomen kansalainen ei saa ajella Suomessa ulkomailla rekisteröityä ajoneuvoa. Sulkeeko kaksoiskansalaisuus tuon pykälän? Spekulointia (ja faktoja) kehiin... Elämä ilman riskejä on tylsää eikä tylsä elämä ole elämisen arvoista!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Double Capin pakettiauto säädökset | beam | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.09.2008 16:02 |
Rakentelu säännöksiä | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.12.2006 20:49 |
Maasturin kaksoiskansalaisuus | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 26.04.2006 09:55 |
Rakentelu säännöt | pjkorkko | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.02.2006 12:31 |
4runner rakentelu | Bladerunner | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 21.02.2005 19:46 |