![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Tautinen pitoLueskelin tuolta Offivarusteen sivuilta mainospuheita Nokian LT nastarenkaasta "Paras talvirengas Hj-60/ Defender" No uskaltauduin hankkimaan moiset Jeeppiinkin ja täytyy myöntää ettei pidosta ole enää puutetta. Ulkonäöstä tietenkin piti vähän tinkiä kun renkulaa ei löydy kuin 31*10,5*15 eli kottikärrynpyörän kokoisena, mutta tieajossa pitää tautisesti. Maastoon renkaan kuviointi lienee riittämätön.(testaamatta vielä) Note! This message was posted anonymously!
|
|
||||
|
||||
![]()
Olis laittanut 16" LT:teet sellaset on mulla patukas 265/75x16 menöö tohon 32,2x10,6 likelle siis todelliset mitat.Mutta on kyllä mahtava pito.Mitä oon vähän tien ulkopuolelle sjsnut eioo parhaat siihen hommaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Olisinhan minä laittanutkin, mutta kun ei p..kules löytynyt 5*4½ pulttijaolla 16" vanteita jotka olis yhtään levittänyt. Piti tyytyä pikkurinkuloihin.
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Sit sulla kävi huonompi zäkä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Omat LT:t piti par talvee kun tauti, sen jälkeen ei oo pitäny eikä pahemmin tunnu kuluvankaan...
-Kunnon projekti ei valmistu koskaan!- |
|
||||
|
||||
![]()
mie laskettelen ihan himooni Nokian Hakkapeliitta C2:lla, ketjut pahimpiin paikkoihin avuks.
L200 4WD, wannabee öffrööd |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() --Koskahan sitä aikuistuis, ettei tarttis muitten hävetä???-- ....o_o_o_o ./| ,[_____], |¯¯¯L--O|||||||O ()_)¯()_) ¯¯¯ )_) ^^Leikkiauto^^ Proom! Proom! |
|
|||
|
|||
![]()
Seitsemisensataa eeroo.
GMC Jimmy,no ku se vaan lipes! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos kiinnostaa, ni laita vaikka privaa. ...nii ja ite topicciin - niissä on ihan tautinen pito. Tuhatkunta kilsaa mitä ajelin, ni ei kyllä hetkeäkään harmittanut. TS ...maanteillä kuljen kuin kuningas mä oisin... |
|
||||
|
||||
![]()
Joo ei sil LT:llä oikee hyvästi hangessa pääse (kokemusta riittävästi) mut muute pitää kyl hyvi!On kait se kuvio liika tihee ummessa suttaamisee!!
ZAKK WYLDE IS GOD!!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kummassa parempi pito lumella | ari77 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.12.2007 01:08 |
Hmm... TSL, paraneeko pito hilussa? aato kuvassa | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 27.01.2007 00:23 |
Riittääkö pito? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.11.2005 16:07 | |
Renkaat/pito? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 10 | 17.09.2004 14:10 |
Renkaiden pito Talmassa | Visentti | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 26.04.2004 15:38 |