![]() |
Tautinen pito
Lueskelin tuolta Offivarusteen sivuilta mainospuheita Nokian LT nastarenkaasta "Paras talvirengas Hj-60/ Defender"
No uskaltauduin hankkimaan moiset Jeeppiinkin ja täytyy myöntää ettei pidosta ole enää puutetta. Ulkonäöstä tietenkin piti vähän tinkiä kun renkulaa ei löydy kuin 31*10,5*15 eli kottikärrynpyörän kokoisena, mutta tieajossa pitää tautisesti. Maastoon renkaan kuviointi lienee riittämätön.(testaamatta vielä) Note! This message was posted anonymously! |
Olis laittanut 16" LT:teet sellaset on mulla patukas 265/75x16 menöö tohon 32,2x10,6 likelle siis todelliset mitat.Mutta on kyllä mahtava pito.Mitä oon vähän tien ulkopuolelle sjsnut eioo parhaat siihen hommaan.
|
Olisinhan minä laittanutkin, mutta kun ei p..kules löytynyt 5*4½ pulttijaolla 16" vanteita jotka olis yhtään levittänyt. Piti tyytyä pikkurinkuloihin.
Note! This message was posted anonymously! |
Sit sulla kävi huonompi zäkä.
|
Omat LT:t piti par talvee kun tauti, sen jälkeen ei oo pitäny eikä pahemmin tunnu kuluvankaan...
-Kunnon projekti ei valmistu koskaan!- |
mie laskettelen ihan himooni Nokian Hakkapeliitta C2:lla, ketjut pahimpiin paikkoihin avuks.
L200 4WD, wannabee öffrööd |
Lainaus:
--Koskahan sitä aikuistuis, ettei tarttis muitten hävetä???-- ....o_o_o_o ./| ,[_____], |¯¯¯L--O|||||||O ()_)¯()_) ¯¯¯ )_) ^^Leikkiauto^^ Proom! Proom! |
Seitsemisensataa eeroo.
GMC Jimmy,no ku se vaan lipes! |
Lainaus:
Jos kiinnostaa, ni laita vaikka privaa. ...nii ja ite topicciin - niissä on ihan tautinen pito. Tuhatkunta kilsaa mitä ajelin, ni ei kyllä hetkeäkään harmittanut. TS ...maanteillä kuljen kuin kuningas mä oisin... |
Joo ei sil LT:llä oikee hyvästi hangessa pääse (kokemusta riittävästi) mut muute pitää kyl hyvi!On kait se kuvio liika tihee ummessa suttaamisee!!
ZAKK WYLDE IS GOD!!! |
Sivu luotu: 18:20 (GMT +2). |