![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() -92 Mitsu (gen 2) pajeron rakentelua.[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v627/zimi/Pajero/02092010157.jpg[/IM ![]()
Viimeksi muokannut Ahma : 21.08.2011 08:02 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuohon turakki mallin mankku jalkaan kannattaa suuntautua pienellä varauksella, lähtöö pikku pompusta melko livakkaan...
Näytti äkkiseltään ainakin samalta: Pompusta alas ja renkaan ympäri...loppu sekin kuuluvuus ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jaajaa mulla toi on kyllä NIIN tiukassa katossa et oikein ihmetyttää. Kait noissa(kin) on eroja kuten monessa muussakin tuon maan tuotteessa
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Aneetin vaihto itselläkin esissä, tää ei tykänt tuosta turakki aneetista, nyt Firestik 125 joka on liika raskas, jos sit koittais 2,6m pulun tappajaa ja sen kestävyyttä luonnossa... |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tässä olin jo kahden vaiheilla ja kerran kokeilinkin vaihtaa koko autoa HJ61 malliin ja hodariakin kattelin mut taidan ottaa haasteen vastaan ja tehä kaiken uhallakin tuosta maastokulkineen. Mun tarpeet riittää tolle kunhan tosiaan rengastus vaihtuu malliin "hölmö"
![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Hyvältä näyttää, jatka samaan malliin...
![]() Mukava tosiaan lukea vaihteeksi 2.koppaisen Pajeronkin rakentelusta. Näitä rojekteja näkee täällä liiankin harvoin. Hyviä aihioitahan ne ovat, pienellä laitolla tosiaan saa ihan kelpopelejä harrastuskäyttöön. Korotusta tosiaan suunnittelitkin, meinasitko korinkorotusta vai jousituksen, nostoa? |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Korotusta 5,5 cm
![]() Viimeksi muokannut Ahma : 21.08.2011 08:03 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Sulla meni paskaksi nuo puskurivalot, onko nuo toiset muka lailliset? Mulla on ollu semmonen käsitys että nuo ois laittomat suomessa.. Sen takia oonki ostelemassa "facelift" mallin takavaloja että sais valot niihin niin ei tarvis uuteen takapuskuriin kehitellä mitään.
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Ne takavalot on joillekkin markkinoille siirretty puskuriin ku niitten näkyvyys vakiopaikoilla on rajallinen viistosta katottuna kun on vararengas ovessa. Käsittääkseni ku ei oo vararengasta näköesteenä enää niin saa olla valot oikeilla paikoillaan.
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
Vararengas hitoille tosiaan ja sit se E-hyväksyntä
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on korotettu 5,5cm. Sit puskurit ylös + karjarauta. Vetokoukku lähtee pois kokonaan kun joskus jos sen vinssin laittais
![]() ![]() Viimeksi muokannut Ahma : 16.04.2011 20:28 |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Eipä ole tullu muuta ku ajeltua
![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Jonkulaisen snorkkelin väsäsin ja konehuoneesta myös klemmareita iso kasa vaihdettu ja kiristelty ettei muuten sit ime vettä
![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Eli nyt tässä viimeisen Venäjän reissun jälkitutkinnassa havaittu ruostevauroita rungossa ja helmoissa, kuskin etuvetarin suojakumi paskana ja sit auto talliin pukeille. Oon koettanu myydäkkin tahi vaihtaa mutta taitaa olla paras ajella sillä minkä tuntee ja tietää. Helmat vaihtuu palkki helmoiks ja runkoon parsittava uutta tilalle
![]() ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Näin se elämä heittelee ja pajero lähti taloudesta. Nyt kohti uusia maasturi tuulia
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pätkä pajeron rakentelua | awd | Maasturiprojektit | 22 | 26.11.2013 23:35 |
Mitsu pajeron rakentelua | La tuskaa | Maasturiprojektit | 30 | 16.07.2010 07:52 |
gen1 pajeron vikoja ja rakentelua. | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.05.2010 09:17 |
Myydään Mitsu pajeron runko akseleineen ja renkaineen. | MIÄ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.09.2009 16:39 |
L: Mitsu Pajeron takapenkki | Hujane | O/M/V Muut | 0 | 09.04.2007 07:09 |