![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Silloin kun minä olin nuori.. We used to play outside, not onlineSain puukon ennen penaalia ja osaan sitä myös käyttää oikein. Koulussa kun opettaja tukisti tai muuten fyysisesti ojensi, se oli suotavaa ja aina oppilaan omista toimista johtuvaa. Oltiin heinätalkoissa missä heinät laitettiin seipäille. Twix oli Raider ja Lion oli Big Cat, mut ei Lioniakaan enää myydä. Polkupyörissä oli yksi vaihde,mutta se kesti. Ei pidetty lökäpöksyfarkkuja, housut eivät roikkuneet puoliperseessä, kengännauhat osattiin ja haluttiin solmia kiinni, pipoa ei käytetty kesähelteillä, koulussa lakki otettiin pois päästä ruokailun ja oppituntien aikana. Koulussa oli pakko syödä kaikki mitä laitettiin nenän eteen Osasin kaikkien kavereiden puhelinnumerot ulkoa.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Play Station 3, takuullinen | Vilkutin | O/M/V Muut | 0 | 22.07.2009 08:03 |
jotain hajoo just silloin kun ei pitäisi!! | tare | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.03.2005 14:04 |
Silloin kun minä olin nuori...! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 09.11.2003 19:25 |
Mitkä joukkeet play-offeihin? | Laskos | Jääkiekko | 6 | 03.04.2003 09:56 |