|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
EUROTRIAL 5.-7.8. 2011 Sedlčany,TsekkiVuoden 2011 Eurotrial järjestetään Tsekeissä 5.-7.8 .Ensimmäistä kertaa Eurotrialkokous pidettiin kisat järjestävässä maassa,eli allekirjoittaneella oli mahdollisuus päästä vakoilemaan kisamaastoa etukäteen,ohessa jokunen kuva ko. paikasta. Maa-aines on hiekka/savisekoitusta,ja ainakin nyt kun se oli märkää,myöskin hel...tin liukasta.Kuivana se taasen on tod.näk. kivikovaa,samantapaista kuin San Marinossa. Kokouksessa käsitellyistä asioista Junde lupasi laittaa yhteenvedon tänne kunhan saapi oikoluettua ne. Osoitteesta www.eurotrial.cz löytyy lisäinfoa ajan mittaan kunhan saavat sitä sinne laitettua,tällä hetkellä siellä on vain ilmakuva alueesta. Eli nyt kaikki suunnittelemaan tulevan suven loma/kilpailumatkaa. Örkki P.S Reiman saa vissiin jo laittaa listaan
|
#2
|
|||
|
|||
Tässä muutama kuva lisää:
|
#3
|
||||
|
||||
Hyvältä näyttää. Aika makee "officrossi" rata olis jo niillä oikein lähtövaloineen. Oliko mitään huhua, että tuleeko alueelle esimerkiksi tehtyä kivikkoa tai betoni esteitä? Vai ajetaanko maapohjalla?
Toihan näyttää kivan mäkiseltä ja vähäisesti olis kiviäkin, joten pitäsköhän alkaa Willysteriin sovitteleen talvella sitä nelipyöräohjausta taas takaisin Eli melkein pitää alkaa ilmoitteleen työpaikalla ens kesän lomia jo PS. pitääks toi pistorasian yks tappi repiä irti, että härmäläinen pistoke siihen sopii |
#4
|
||||
|
||||
650 kilsaa rostockista ilmeisesti eli kiire tulis tuoda muksut kouluun taas
ja jare poraa härmäläiseen pistokkeeseen reiän ni ei tartte seuraavalla kerralla tuhota tsekkien pistorasioita
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#5
|
|||
|
|||
Jaksot on suunniteltu sijoitettavaksi pitkin mäkiä ja metsiä eli ihan luonnon pohjilla mennään.Huoltoalue,parc fermé,katsastus, ruoka/juomateltta ym. ns. "ei-kilpailutoiminta" sijoittuu tuohon stadionalueelle.
|
#6
|
||||
|
||||
Kysyin itseltäni lomaa ja lupasin tiimiä ei viä tiedossa ellei Esa oo lähdössä
|
#7
|
||||
|
||||
Tiimissä tilaa, joten mukaan vain . Tottakai tonne pitää lähteä ja lomakin kerottu ,itselleni
|
#8
|
||||
|
||||
jaaha. täytyy pistää töihin kans loma-anomus sisään..
paikkapaikoin näyttäis kohtuu jyrkältä noi rinteet, eli pitääkö rupee ruuvaa suikkeliin naurukaasu juttuja tai sitte voin tulla Jare auttaa siinä willysterin muutos projektissa |
#9
|
|||
|
|||
Ei mitään kaasuja. Rupee vaan Tare sovittelemaan etuvaloja kiinni,niin tunnistaa suzukiksi.
Voi olla, että Eurotrialeissa voi muuten tulla sanomista... |
#10
|
||||
|
||||
Ei pitäis tulla viel ens vuonna
|
#11
|
|||
|
|||
Lainaus:
Kuski Reima Kirsiaho Apukuski Päivi Kiertonen Auto NajaMog Ryhmä Prototype Katsastuskorttii en oo viäl tilannu. |
#12
|
||||
|
||||
Laitan lisää tietoo kunhan kerkiän vääntää sen älyttävään muotoon, mutta niistä sähkörasioista sen verran että uusimmissa mneikäläisissä pistokkeissa on jo se reikä tota maadotusta varten! Katsokaa vaikka :-)
Rinteistä sen verran että ne ovat todella pitkät ja jyrkät! |
#13
|
||||
|
||||
Ja tässä ote tekemästäni raportista..
Komiteaan osallistuvat maat velvoitetaan suorittamaan jäsenmaksu, jolla katetaan komitean toiminnasta aiheutuvat pakolliset maksut, kuten kotisivuista aiheutuneet kulut sekä Eurotrial nimen tuoterekisteröinnin kulut. Tähän asti nämä kustannukset on hoitanut omasta pussistaan Saksan edustaja Klaus Hofmockel. Jokainen maa saa itse päättää kuinka maksuun rahat keräävät, suomessa pyritään saamaan raha kilpailuun osallistuneilta autokunnilta jolloin summa on 7€ per 2010 osallistunut autokunta. Jäsen maksun suuruus päätetään vuosittain kokouksessa ja sen on tarkoitus vain kattaa toiminnan kulut. Sääntötarkennuksia: - Original luokassa on korin suojaamiseksi tehdyt suojat kielletty! Turvakaaret saavat kuitenkin olla korin ulkopuolella vaikka näiltä osin suojaavatkin myös koria. Alustan suojaus on kuitenkin edelleen vapaa. - Täydellinen kaarikehikko pakolliseksi kaikissa luokissa kuten nyt Modified luokassa - Sallitaan polttomoottorin korvaaminen sähkömoottorilla prototype luokassa, akkujen tulee täyttää samat turvamääräykset kuin käynnistys akkujenkin. - Promodified luokasta poistettiin 2012 sääntö koskien korin pienentämis kieltoa - Ohjauspyörä jolla autoa on tosiasiassa ohjattava on pakollinen kaikissa muissa luokissa paitsi prototype luokassa jossa muutkin tavat ohjata ovat sallittuja - Ikkunaverkot tai käsiremmit pakollisiksi muissa kuin Origial ja Standard luokissa, näissäkin suositeltavat - langaton radioyhteys kuljettajien välillä (wireless intercom) on kielletty esiintulleiden väärinkäytösten seurauksena - Modified luokassa ei saa siirtää jousia sivuttais-suunnassa vaan vaihdetun akselin kiinnittäminen on toteutettava jollakin muulla tavalla! (ongelma etenkin norjalaisissa Suzukeissa) Seuraava Eurotrial kilpailu järjestetään Tsekin Sedlcanyssa 5-7.8.2011 Alueella on sähkön syöttö, suihkut (n.10kpl) sekä wc:t (n20kpl). Varikko ja parkferme ovat lähekkäin, mutta erilliset alueet joilla 24H vartiointi välillä 1.8–8.8.2011 parkfermestä auton saa vain tunnistus ”prikalla” joka vastaa autoon laitettavaa tunnistetta. Koko kilpailun ajan on alueella pelastushenkilöstö sekä ambulanssi. Alustavasti ilmoitettu ilmoittautumismaksuksi 210€ Kannustajille tiedoksi, lähin seuraava leirintäalue n. 10km päässä kilpailualueesta, varikolle ei mahdu ylimääräisiä ajoneuvoja ja kilpa-autojen mahdolliset traileritkin sijoitetaan erilliselle traileri parkkipaikalle. |
#14
|
|||
|
|||
Taitaa tuosta jousien siirtämisetä sivuttaissuunnassa tullla pikkuinen ongelma yhteen vihreeseen modi suzukiinkin.
Tuleeko tuo sääntö voimaan jo Tsekeissä?? -Jyki |
#15
|
||||
|
||||
Valitettavasti sääntö on jo ollut voimassa, nyt vasta heräsivät että perhana noihan ovatten siirtäneet jousien paikkoja!
Eli on voimassa jo Tsekeissä. |
#16
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#17
|
||||
|
||||
pitäskö ruveta suunnittelee hypridiä tai kokonaan sähkö autoa
siis jos jostain sais motivaation kasattua edes tolla melkein valmiilla autolla
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#18
|
|||
|
|||
JEEBOULainaus:
Tai sitt ei, tai ehkä gummiski (ajatuksena egolooginen kavion jälki) Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z |
#19
|
|||
|
|||
Lainaus:
Niin ja kai meeki sitä kisa putjettia kasaillaan ja pähkitään. olisko kellään kiinnostusta autojen yhteiskuljetukseen???????? T:Tero S |
#20
|
|||
|
|||
koitetaan kans saada violetti suki suki tsekkeihin kisoihin, jos satutaan pääsemään jostain karsinnasta läpi
__________________
riiseli mersedes |
#21
|
|||
|
|||
Original luokassa on korin suojaamiseksi tehdyt suojat kielletty!
Tarkoittaako tämä että palkki helmat on kielletty???
|
#22
|
||||
|
||||
No eiks ton äkkiseltään niin vois käsittää? Nehän suojaa helmoja ja kylkiä.
|
#23
|
|||
|
|||
- Modified luokassa ei saa siirtää jousia sivuttais-suunnassa vaan vaihdetun akselin kiinnittäminen on toteutettava jollakin muulla tavalla.
Ainakin riipukkeiden paikan muuttaminen oli sallittu vielä Ruotsissa (lainaus sääntökirjasta). 3.6.8 Pyörätuenta Jouset ovat vapaat, mutta alkuperäisen jousen tyyppi tulee säilyttää. Riipukkeiden paikan saa muuttaa. Alkuperäinen akseliväli ja akselin paikat tulee kuitenkin säilyttää. Akselit saa vaihtaa mutta akselin tyyppi ei saa muuttua (esim. jäykkä akseli -> erillisjousitettuun), muunnos portaali-akseliksi on kielletty. Kummallekin akselille saa asentaa kaksi vääntövartta (estämään akselin kiertymistä).SOA (jousien siirtäminen akselin päälle) on sallittu. Tuntuu hölmöltä rupee muuttelemaan. No, kerkeshän tolla ajella yhden kauden. -Jyki |
#24
|
|||
|
|||
Vakioauto on vakio
Onko autossa tehtaalta lähtiessä palkkihelmat? Ei taida olla kun defessä jos siinäkään eli orkkis on vakioauto johon ei lisäyksiä pahemmin sallita
|
#25
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ja siitä oravansilta, tehtaalla on "Iceland 38" versio jossa 110" Defe ja 38":n renkaat (ja lukot e&t). Meniskö stanu/orggis luokassa läpi??
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sääntökirja 2011 julkaistu | Junde | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 12.11.2010 16:33 |
Myyty Nissan KingCab 2,5 D '89 (Leimaa 07/2011) | terppi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 22.10.2010 15:15 |
Muutos 2011 puolueeksi | Arska-tehtaalta | Chit-Chat | 0 | 08.10.2010 20:06 |
Off Road säännöt 2011 | -B- | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.09.2010 18:52 |
Suomi - Tsekki tulosveikkaus | bono | Jääkiekko | 14 | 02.05.2003 09:47 |