Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.06.2010, 19:32
HUGE88:n Avatar
HUGE88 HUGE88 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 04.03.09
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 403
Perusasetus

GR korottaminen


Onnistuuko pitkän gr:n korin korotus, puoli kerrallaan?. Siis ilman että koko mökkiä tarvitsisi nostaa pois rungolta..?
Kokemuksia ja HYVIÄ vinkkejä kiitos!!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.06.2010, 19:43
Walt Walt ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.10.09
Sijainti: Kouvola
Viestit: 40
Perusasetus

Tämä aihe kiinnostaisi minuakin, niin jousituksen sekä korin osalta.
Tuossa kun nyt on selkeästi nimetty otsikko, niin olisi kiva jos asiapohjaista tietoa saataisiin tämän alle kerättyä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.06.2010, 20:26
PatrolGR:n Avatar
PatrolGR PatrolGR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 16.12.07
Sijainti: Kompero, Liperi .
Viestit: 486
Perusasetus

Ite löysäsin pultit pois, nostin trukilla peräpäätä ilmaan, takapalikat väliin ja kiinni. Edestä nostin tunkilla helmasta ja loput palikat väliin. Ei oo kummanen homma. Polttoaineputket, rattinivel löyhälle ja takimmaisen rungon poikkipalkin kohdalla on se korinkiinnike lenkki jonka joutuu irrottamaan kanssa. Tuulitunneli otii johonkin (muistaakseni) kiinni. Muuten ei tainnut kovin kummoisia olla.

Jousikorotuksessa normihommat, navan käännöt, panhardin korvakkeiden leikkaa& liimaa operaatio ja iskarien kiinnikkeiden muokkausta ja/tai iskarien vaihto pidempiin( jota suosittelen) Jarruputkissa riittää varaa varovaiseen ajoon, kannattaa jatkaa.
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.06.2010, 20:38
Walt Walt ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.10.09
Sijainti: Kouvola
Viestit: 40
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PatrolGR Näytä viesti
Ite löysäsin pultit pois, nostin trukilla peräpäätä ilmaan, takapalikat väliin ja kiinni. Edestä nostin tunkilla helmasta ja loput palikat väliin. Ei oo kummanen homma. Polttoaineputket, rattinivel löyhälle ja takimmaisen rungon poikkipalkin kohdalla on se korinkiinnike lenkki jonka joutuu irrottamaan kanssa. Tuulitunneli otii johonkin (muistaakseni) kiinni. Muuten ei tainnut kovin kummoisia olla.

Jousikorotuksessa normihommat, navan käännöt, panhardin korvakkeiden leikkaa& liimaa operaatio ja iskarien kiinnikkeiden muokkausta ja/tai iskarien vaihto pidempiin( jota suosittelen) Jarruputkissa riittää varaa varovaiseen ajoon, kannattaa jatkaa.
Olikos tuossa vielä jokin jakolaatikon muutos, vai vaihdekepille tilaa tjsp?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.06.2010, 20:47
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.174
Perusasetus

Vähän kun päästelee rälläkällä jakoloodan kepin reikää suuremmaksi niin hyvin toimii. Jakolaatikkoa voi myös hieman nostaa jos ei halua käyttää rälläkkää.

Kannattaa myös hieman seurata sähköjohtoja. Ainakin omassa gr:ssä oli muutama johto rungossa kiinni ja vetivät hieman kireälle kun nosti koria.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vitara -91 korottaminen jamppa00 Tekniikka & Jutustelu 27 11.06.2010 13:51
HJ-60:sen korin korottaminen julibuli Tekniikka & Jutustelu 3 03.05.2008 20:55
BJ-40 korottaminen Tekniikka & Jutustelu 3 31.03.2008 13:15
Vitaran korottaminen jambo72 Tekniikka & Jutustelu 2 27.11.2007 10:17
Korottaminen Tekniikka & Jutustelu 4 14.07.2005 11:32


Sivu luotu: 21:08 (GMT +2).