![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Range Rover -89/90 "kilvetön"Myydään / Vaihdetaan Mulle on ajaantunut tuollainen automaattivaihteinen, ruiskukoneinen Englannista uitettu Range Roveri. Eli ohjaus on siis oikealla. Autoon ei ole papereita, eikä saa. Kaikennäköisiä hilavitkuttimia siinä on, kuten esim. ilmastointi, sähkölasit ja kattoluukku. Käy nätisti ja laatikko toimii hienosti. Tässäpä siis oiva offirojekti. Mulle väitettiin että moottori olis uudempi 3.9 - litranen, mutta enpä sitten tiedä pitäneekö tuo paikkaansa. V8 se nyt kuitenkin on, ja monipiste ruisku. Jos auto kiinnostaa, varmiten saat siitä lisää tietoa kun soittelet mulle suoraan. Puhelin on 050-5457700. Hinta ehdotuksia kuunnellaan... Vaihdossa voi tarjota jotain kivaa.![]() PS: Tää vekotin on todellakin 3.9-litranen. Tää on Vogue SE malli. Taka-akselillakin on levyjarrut jne. Ei ole lommoilla, eikä muutenkaan risa. Alla on alkuperäiset alumiinivanteet... P.S.S. Tutkin tuossa nettiä ja auton tietoja niin sain selville että esim. tehoja on 185hv. Keskustasauspyörästössä on viskolukko, toimiva... Eli kaikkea kivaa löytyy... P.S.S.S Auto on nytten myös Nettiautossa. Vuosimalli on siis -89 http://www.nettiauto.com/range-rover/vogue/3308667 Myydään / Vaihdetaan Viimeksi muokannut Markku_66 : 18.06.2010 20:00 |
|
||||
|
||||
![]()
kolmekymppii...
hintapyyntin on pakollinen
|
|||
|
|||
![]()
No sanotaan että 1500 € sen saa ostaa suoraan...
|
|
|||
|
|||
![]()
Eikö Range kiinnosta ketään?
![]() Viimeksi muokannut Markku_66 : 16.06.2010 23:10 |
|
||||
|
||||
![]()
mulla olis tukivarret ja 4-linkki patrolliin.
|
|
|||
|
|||
![]()
En ole viellä päättänyt akseleiden kanssa yhtään mitään... Mutta tuleehan sekin eteen joskus. Nyt en kuitenkaan osta mitään erityistä, Patrolliin liittyen... Taikka näin olen suunnitellut ainakin. Vaihdossa voisin hyvinkin olla kiinnostunut juuri jostain tuollaisista jutuista... Onko se mahdollista saada katsastettua? Minkä hintasena pidät moisia osia?
|
|
|||
|
|||
![]() Range MYYTY!!!
Range myyty...
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään M.Range Rover 16" peltivanteet | ozi | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 28.03.2010 13:58 |
Myyty "PINKKU" Range Rover | TeroK | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 19.03.2010 20:34 |
Myyty Land Rover FC110 "Bulldog" -70 | Racingrabbit | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 28.01.2010 18:34 |
Ostettu 15" vanteet Range Rover:iin | Rompe1 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 27.10.2009 22:25 |
Nivaan "range"tyyppnen takasillan tuenta | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.04.2009 10:59 |