Markku_66 |
12.06.2010 17:50 |
Range Rover -89/90 "kilvetön"
Mulle on ajaantunut tuollainen automaattivaihteinen, ruiskukoneinen Englannista uitettu Range Roveri. Eli ohjaus on siis oikealla. Autoon ei ole papereita, eikä saa. Kaikennäköisiä hilavitkuttimia siinä on, kuten esim. ilmastointi, sähkölasit ja kattoluukku. Käy nätisti ja laatikko toimii hienosti. Tässäpä siis oiva offirojekti. Mulle väitettiin että moottori olis uudempi 3.9 - litranen, mutta enpä sitten tiedä pitäneekö tuo paikkaansa. V8 se nyt kuitenkin on, ja monipiste ruisku. Jos auto kiinnostaa, varmiten saat siitä lisää tietoa kun soittelet mulle suoraan. Puhelin on 050-5457700. Hinta ehdotuksia kuunnellaan... Vaihdossa voi tarjota jotain kivaa. :rolleyes:
PS: Tää vekotin on todellakin 3.9-litranen. Tää on Vogue SE malli. Taka-akselillakin on levyjarrut jne. Ei ole lommoilla, eikä muutenkaan risa. Alla on alkuperäiset alumiinivanteet...
P.S.S. Tutkin tuossa nettiä ja auton tietoja niin sain selville että esim. tehoja on 185hv. Keskustasauspyörästössä on viskolukko, toimiva... Eli kaikkea kivaa löytyy...
P.S.S.S Auto on nytten myös Nettiautossa. Vuosimalli on siis -89 http://www.nettiauto.com/range-rover/vogue/3308667
|