Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.06.2010, 14:01
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Uuden auton rakentelun rajoitukset


Minulle on jäänyt kovin epäselväksi se että mitä uudelle (08) autolle ylipäätänsä saa tehdä ilman TÜV-hyväksyntää ja mitä ei. Mielipiteitä toki löytyy niin täältä kuin muualtakin netistä mutta ne ovat keskenään ristiriitaisia ja suurimmaksi osaksi perustelemattomia - lopputulos on siis mallia "ehkä saa, ehkä ei". Eniten askarruttaa tällä hetkellä korottaminen, panssarointi (sliderit) ja se voiko lisävaloja olla laillisesti enempää kuin yksi pari missään tilanteessa (referenssilukumaksimia ylittämättä, tai vaikkapa kytkemällä valot vaihtokytkimellä niin että niitten käyttö on joko-tai). Itselläni M1G-luokan ajoneuvo.

Ei missään taida olla mitään selkokielistä opasta millä ottaisi tolkun pykäläviidakoista?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.06.2010, 15:46
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ei missään taida olla mitään selkokielistä opasta millä ottaisi tolkun pykäläviidakoista?
Ei muuta ku katsastusmiehen juttusille, sillä ne asiat selviää.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.06.2010, 08:22
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Vaan kun katsastusmiehetkään eivät aina vaikuta tietävän mikä on sallittua ja mikä ei, sen verran tulkinnat tuntuvat vaihtelevan katsastajasta, asemasta ja asiakkaasta riippuen...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.06.2010, 16:22
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

Olet jo varmaankin selannu tämän läpi?
http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_a...+ja+asetukset/
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.06.2010, 13:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jep. Väittäisin etten minä ihan kaikista typerin tyyppi ole mutta ei tuosta pykäläviidakosta tolkun ottaminen silti ihan kaikkein helpointa puuhaa ole... Vaikka muuten jokin vaikuttaisikin selkeältä niin viimeistään EY-direktiivien sotkeminen sekaan tekee asioista epäselviä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.06.2010, 17:08
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Helppo homma:
- maahantuojalta tilaat kaikki osat, tehdas vastaa tyypityksestä. Eli kaikki kilkkeet menee e-hyväksynnän mukaisesti ETTEI päästöt muutu, eikä aiheuta luonnolle suurempaa ahdistusta...

Ja homma ittelles profiili, niin saat parempaa tietoa...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
social groupin rajoitukset kj_temmes Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 9 03.01.2010 19:15
Uuden kauden tuloslaskenta jappe Tekniikka & Jutustelu 19 14.12.2008 21:51
Rakentelun kohteena King Cab -84 4x4 Tekniikka & Jutustelu 26 23.10.2006 22:22
Nyt tarvis uuden maasturin... toppa O/M/V Muut 32 22.05.2005 15:00
Pojat sai uuden Lantikan... sippis Chit-Chat 15 28.12.2004 13:59


Sivu luotu: 23:24 (GMT +2).