![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Nissan Patrol 3.3td kampiakselin stefan vaihto?Tere. Kertokaas viksummat miten vaihdan takimmaisen kampiakselin stefan? Moottori on irti ja lavan päällä. Kytkin ja vauhtipyörä on kanssa irti. Mutta miten saan sen pienen pyörän irti mihin tulee vauhtipyörä kiinne? Kun siinä ei ole minkään laista lukituspulttia keskellä. Eli onko se jotekin prässätty kampiakselille? Ja miten sen saa kestämään siellä jos esim lämmitän ja vedän sen irti sieltä.... Ja onko kellään tietoa paljon tollasessa koneessa on puristus paineet? Muutakin vinkkiä saa heittää kun on koneen vaihto kohta tiedossa. ![]()
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan Kc:n stefan vaihto perään | Rotta-Racing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.05.2009 19:30 |
Hilux perä stefan vaihto!!!! | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 17.09.2008 13:55 |
Stefan vaihto Jeeppiin | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.03.2007 08:18 |
LJ:n etuperän stefan vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.04.2006 12:16 | |
Takakardaanin stefan vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2003 21:22 |