Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.05.2010, 19:00
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Nissan Patrol 3.3td kampiakselin stefan vaihto?


Tere.
Kertokaas viksummat miten vaihdan takimmaisen kampiakselin stefan?
Moottori on irti ja lavan päällä.
Kytkin ja vauhtipyörä on kanssa irti.
Mutta miten saan sen pienen pyörän irti mihin tulee vauhtipyörä kiinne?
Kun siinä ei ole minkään laista lukituspulttia keskellä.
Eli onko se jotekin prässätty kampiakselille?
Ja miten sen saa kestämään siellä jos esim lämmitän ja vedän sen irti sieltä....

Ja onko kellään tietoa paljon tollasessa koneessa on puristus paineet?
Muutakin vinkkiä saa heittää kun on koneen vaihto kohta tiedossa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan Kc:n stefan vaihto perään Rotta-Racing Tekniikka & Jutustelu 2 16.05.2009 19:30
Hilux perä stefan vaihto!!!! Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 17.09.2008 13:55
Stefan vaihto Jeeppiin sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 0 10.03.2007 08:18
LJ:n etuperän stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 8 27.04.2006 12:16
Takakardaanin stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 23.11.2003 21:22


Sivu luotu: 16:33 (GMT +2).