Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.02.2010, 14:35
joni_89 joni_89 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 87
Perusasetus

nissanin td25 turbotus!


onko kellään kokemusta asiasta? lähinnä mistä saa turbolle öljyn kierron? ja tietenki kaikki muutkin pienet vinkit on terve tulleita.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.02.2010, 15:28
tikpe:n Avatar
tikpe tikpe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.04
Sijainti: Pöljä, Finland.
Viestit: 179
Perusasetus

Molemmilta puolilta (tulo/poisto) voit hyödyntää alipainepumpun letkuja. Eli t-kappalleet ja sitä rataa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.02.2010, 17:47
ISO-A ISO-A ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.05.06
Sijainti: Nivala, Finland.
Viestit: 265
Perusasetus

ota mieluummin paine öljykellolta,sinne ainaki tulee aina ensin paine ku kone pannaan hyrräämään,sen paluun voi panna alipainepumpun kans samaan linjaan mut kannattaa mahdollisimman iso reikäisillä hilppeillä tehdä se linja et ehtii varmasti kaikki valua takas koneeseen ettei esim turpon kautta ala sotkeen konetta/syömää ölppää ku paluu linja on liian ahdas!
Samalla kannattaa tehdä kytkin päivitys ku vakio levy ei pidä kun jollai 0,5 painella ja puolen kierroksen syötön lisäyksellä.Kytkin jutusta on ollu aijemminkin juttua et etsippä haulla lisää!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.02.2010, 19:41
risukärsä:n Avatar
risukärsä risukärsä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.09
Sijainti: parikkala
Viestit: 298
Perusasetus

öljyn putsarin jalka on sama vaparissa ja turbossa siinä on kaksi tulppa pulttia... sojottaa suoraan eteen päin toinen on paine ja sitä rataa. kato maasturi projekteista lisää http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=66936
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.02.2010, 21:13
ISO-A ISO-A ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.05.06
Sijainti: Nivala, Finland.
Viestit: 265
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja risukärsä Näytä viesti
öljyn putsarin jalka on sama vaparissa ja turbossa siinä on kaksi tulppa pulttia... sojottaa suoraan eteen päin toinen on paine ja sitä rataa. kato maasturi projekteista lisää http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=66936
Ainut vain että saattaa noi tulpat olla aika saamarin lujasti kiinni,kerran yritin yhdestä irto koneesta noita auki nii tulpat vain mureni käsiin vaikka oli hyvät avaimet,et saattaa teettää töitä paikallaan olevassa koneessa!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.02.2010, 01:27
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.789
Perusasetus

tästäkin löytyy juttuu haulla kannattaa kokeilla
me laitettiin turbon öljynkierto lohkosta pikkunipan alta sai paineen ja siihen laturin paluuseen T haara mahdollisimman paksulla letkulla ja toimi hyvin. pakosarjan saa käännettyä ympäri jos ei halua ihan kunnollista vääntää hitsaa vaan siihen turboon sopivan laipan, pääinmäiset pultit tarvii vaan vähän leveemmät prikat. cooleri kannattaa asentaa säästää vähän konetta näissä jälkiturboissa varsinkin.
ja jos ei ole syöttöruuvin siainti tiesossa niin se on pumpun takaosassa alunperin siinä on "suoja hattupäällä" ja sieltä löytyy onkohan 13 lukkomutteri jonka avaat ja sit pienellä ruuvvimeisselillä saa käännettyy muistaakseni kiinnipäin syöttö kasvaa ja tyhjäkäynti nousee sitten vaan löysää kaasuvaijerii ja tiputtaa tyhjäkäyntiruuvista kierrokset sopivaks. kytkimestäkin ollut juttuu se kannattaa ehottomasti vaihtaa ei kauvaa kestä. terranon vauhtipyörällä ja kytkinlevyllä ja asetelmalla pärjää.
öljyt kannattaa vaihtaa ja suodattimet samalla kun turbon asentaa ellei ole justiin vaihdettu ja puhtaus öljylinjoja asentaessa äkkii on laakerit väljänä!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.02.2010, 16:30
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

mihin vuosmalliin asti saa turbottaa? mikä on tehoraja jos auto ollut alunperin 2.4b ja nyt on 2.5d
edit. minun lähteiden mukaan taas tuo alkuperäinen kytkin on helevetin hyvä kestää, että ennemmin hajoo kone ku kytkin
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 06.02.2010 16:35
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.02.2010, 17:44
retery62 retery62 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.03.09
Sijainti: Alapitkä
Viestit: 84
Perusasetus

king kupin turbotus


Mistä päin savoa? Tarviis vähän vinkkejä voisi käydä tutustumassa . tdi ? VonLeka ?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.02.2010, 19:42
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi on kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.267
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
meillä on täällä savossa 3kpl jäliturbotettua td25 king cabbiä. kerron juttua myöhemmin enemmän kunhan selviän. mutta ei siinä ole mitään ihmeellistä. tuo tdi rakenteli mun king cabbiä

tässä pari kuvaa meidän kalustosta
Jokos muuten se Padasjoelta haettu td25 tekniikka on turbotettu? Onko kestäny?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 06.02.2010, 21:11
joni_89 joni_89 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 87
Perusasetus

siinähän tulikin jo paljon tietoa, kiitoksia tästä, semmoinen kyssäri vielä tuohon turboon liittyen, ois tuossa puoli ilmaseksi tarjolla -03 käpin turbo, onko liian pieni? tehoa en tavoittele paljoa, auto arkipäiväisessä kaytössä ja pitäis saada vaan jonku verran lisää tehoa ja vääntöä. ja mielellään kulutusta pienempään päin alkaa tuo 15 litraa satasella olee aika hyvä lukema noin tehottomassa koneessa.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 07.02.2010, 03:09
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.789
Exclamation

tästä vähän "faktaa"


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
mihin vuosmalliin asti saa turbottaa? mikä on tehoraja jos auto ollut alunperin 2.4b ja nyt on 2.5d
edit. minun lähteiden mukaan taas tuo alkuperäinen kytkin on helevetin hyvä kestää, että ennemmin hajoo kone ku kytkin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaha Näytä viesti
16.12.2005, 01:01
Auton ahtamista suunnitellessa on hyvä pitää mielessä vallitsevat säädökset:

ennen 1.7.1987 käyttöönotetut ajoneuvot:

Katsastusta varten riittää normaali pakokaasupäästömittaus ja muutoskatsastustoimenpiteet.
Autoja koskee päästöjen osalta E-sääntö 15/03.

ennen vuotta 1992 käyttöönotetut ajoneuvot:

Päästöjen osalta autoja koskee sääntö E 15/04. Helpoin tapa on asentaa katalysaattori mikäli auto ei ole merkitty vähäpäästöiseksi. Ahtimen tai ahtoilman jäähdyttimen asennuksen tai ahtimella varustetun moottorin muutoksen, esim. ns lastuvirityksen, jälkeen on moottorin teho selvitettävä tehomittauksella.

vuoden 1992 ja uudemmat ajoneuvot:

Turbon asentaminen vapaastihengittävään moottoriin on käytännössä mahdotonta. Asennus vaatii aina päästömittauksen (hinnat alk. 924.8€ alv 0%) ellei autoon asenneta mallisarjaan saatavissa olevaa alkuperäistä turbomoottoria apulaitteineen johon sen valmistajan edustajalta on saatava todistus E 15/04 päästönormien alittamisesta.

Lisäksi on otettava huomioon yleiset moottorinvaihtoa koskevat säädökset. Ilman erillistä lupaa moottorin teho ja paino ei saa ylittää yli 20% mallisarjan tehokkaimman moottorin arvoja ja ajoneuvo on muutettava jarrujen ja alustan osalta vastaamaan mallisarjan tehokkaimman version rakenteita.
minä olen kyllä sitämieltä että kytkin sieltä ennen hajoo kun kone vaikka pitäs 1barin ahtoja kunhan pakopaine, lämmöt, eikä kierrokset nouse liian koviks tietenkin vanha kone puolmiljoonaa ajeetut laakerit ja tiivisteet saattaa antautuu kovasta tehonlisäyksestä mut jos noi on kunnossa en näe ongelmaa td25 turbottamiseen... ja täähän ei tarvitse kaiketi erillistä teholappua koska vertailukoneena menee tuo td25t mutta silloin oltava samanlaisella ahtimella turbotettu tosin sitä eikai kovin tarkkailla, mutta tuo cooleri taas vaatii teholapun.


-----retery62 voi sopii vonklekan kans tutustumis käynnistä ite en enää käppii omista

--joni_89 jos turbo on hyvässäkunnossa niin se varmaan on ihan hyvä tuohon kuvaamaasi käyttöön onhan se alunperinkin 2.5l koneelle luulisi suht aikasin heräävän ? en tiedä..

Viimeksi muokannut tdi : 07.02.2010 03:17
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 07.02.2010, 17:22
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Tehovertailua...


Tehovertailu tehdään sen 2.4 bensaan, joka siis ollut tehokkain mallisarjassa ja suomeen tuotuna. Jenkeille viety muistaakseni 3.0 V6-bensua mut toi 2.4 on siis se mihin verrataan. Ja katsatuspaikasta kii, että mitä vaatii teholapun lisäksi, kun tässä kerran kyseltiin paikalliselta asiaa. Niin, ois pitänyt Akelta olla laput ennen ku alottaa turbotuksen... Ylivieskassa sit sano inssi et pitäs bensan laatikko vaihtaa sit tilalle... Nivalassa ku kysyttiin, niin ei tarvinut olla ku teholappu (ahtoja enempi ku 0.1bar) ja varaosista vertailua, . Lähinnä alustaan, ja jarruihin ku niissä voi olla eroja.
Nivalassa muutenkin täällä seudulla helppo muutokset katsuuttaa, kun viime kesänä veli leimuutti 7v laittomana olleen TurboDiesel Bluebirdin lailliseksi... Ja teholaput oli, sekä varaosalistat... Ei katellut isommin ees, ja leiman sai. Jarrut laitettiin levyiksi taa, kun löyty Vihtavuoresta hilppeet ja keulassa cuulerikin kii... Penkistä saatu lappu näytti pyörille 114,7 pollea 0,7 ahoilla. Tehtaaalta tullessahan toi on vajaat 70heppanen vehjes. Nyt uutta moottoria tehdään ja laitetaan kahella ahtimella kasaan... Eli katastus paikasta kii kaikki loppujen lopuski, että mitä vaativat siihen.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 07.02.2010, 17:43
risukärsä:n Avatar
risukärsä risukärsä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.09
Sijainti: parikkala
Viestit: 298
Perusasetus

helppo homma


imatralla kävin katsastamassa.. samana aamuna kävin lappeenrannassa amw dynoservicellä tehon mittauksessa (makso 50 eeroa) katsastuksessa äijä vaan vilkas konepellin alle ja sano et ei taida ihan orkkis turbosta osat olla ja lätkäs pellin kiinni ja tulosti uuden otteen... ja on cooleri.. eikä ees ottanu päästöjä helppoa jossain.. kaiken lisäks tummat kalvot etu sivu ikunoissa äijä vaan tuumas et aika tummat lasit...nekin mainuttu otteessa sävylasit.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 08.02.2010, 19:41
joni_89 joni_89 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 87
Perusasetus

tuli sitten ostettua mersun 200 cdi:stä turbo. garretin g18v. onko jollai kokemuksia vnt turbon asentamisesta käppiin? siinä on alipaineella ohjattu kello, mistähän sais paineella ohjatun että voisi alkaa testailee miten käy...
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 20.03.2010, 16:53
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

tässä kuva kaverin td25 king cabistä
turbo on 2.5 pajerosta ja välijäähytin myös (tulee imusarjan päälle niinkuin pajerossakin)



__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 20.03.2010, 17:08
varsinainen varsinainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.08
Sijainti: Nivala
Viestit: 33
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joni_89 Näytä viesti
tuli sitten ostettua mersun 200 cdi:stä turbo. garretin g18v. onko jollai kokemuksia vnt turbon asentamisesta käppiin? siinä on alipaineella ohjattu kello, mistähän sais paineella ohjatun että voisi alkaa testailee miten käy...
itse käänsin saman kellon painetoimiseksi. Turbona gt2256. Ohjaan nyt pakopaineella, ja tuntuu toimivan hyvin. Nivalassa pääset tutustuun KC LD28 tdic hen. Ylivieskassa leimasin.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 21.03.2010, 20:09
osku89 osku89 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: Keitele
Viestit: 4
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ISO-A Näytä viesti
ota mieluummin paine öljykellolta,sinne ainaki tulee aina ensin paine ku kone pannaan hyrräämään,sen paluun voi panna alipainepumpun kans samaan linjaan mut kannattaa mahdollisimman iso reikäisillä hilppeillä tehdä se linja et ehtii varmasti kaikki valua takas koneeseen ettei esim turpon kautta ala sotkeen konetta/syömää ölppää ku paluu linja on liian ahdas!
Samalla kannattaa tehdä kytkin päivitys ku vakio levy ei pidä kun jollai 0,5 painella ja puolen kierroksen syötön lisäyksellä.Kytkin jutusta on ollu aijemminkin juttua et etsippä haulla lisää!
Itellä ahtoja n.0.8 ja hyvin on kytkin kestäny revitellä. Ainaki tähän asti ja tottahan toki sekin särkyy kun menee kehumaan ja on kait syöttöjäki ihan riittävästi ruuvailtu..
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 21.03.2010, 22:26
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja varsinainen Näytä viesti
itse käänsin saman kellon painetoimiseksi. Turbona gt2256. Ohjaan nyt pakopaineella, ja tuntuu toimivan hyvin. Nivalassa pääset tutustuun KC LD28 tdic hen. Ylivieskassa leimasin.
miten tuo käyttäytyy verraten normaalisti ohjattuun vnt:hen?
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 22.03.2010, 00:42
varsinainen varsinainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.08
Sijainti: Nivala
Viestit: 33
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko Näytä viesti
miten tuo käyttäytyy verraten normaalisti ohjattuun vnt:hen?
Sähköisesesti alipaineella ohjattuun verrattuna paineet ovat tasakaasulla 80-100kmh ajettaessa aavistuksen korkeammalla. Eipä tämä ilman ahdinta tuommoista 31" kulkenutkaan. Imusarjan ylipaineella ohjattuun paine heittelee kiihdytyksessä vähemmän, nousee vain tasaisesti. Kokeeksi vaihdoin ohjauksen pakopuolelle, ja sinne sai jäädä. Tarkoituksena oli lisätä pienellä kaasulla siivikot avaava vaijeri/jousi hässäkkä, mutta nyt talven jälkeen tuntuu, ettei se sitä tarvii. Pakopaineet matka-ajossa 0,5bar ahdot pikkasen vähemmän 0,45bar.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 04.04.2010, 10:55
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 12.04.2010, 23:52
joni_89 joni_89 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 87
Perusasetus

voisko joku näppästä kuvan mistä kohtaa sen öljyn paineen on ottanu.. siis jos sen saa suoraa jonku lommin takaa... ei viittis alkaa haarottelee mitää jos ei riitäkään paine... ja semmosta vielä, että aloitin tuossa pävällä rojektin ja pakosarjaa aloin irrottelee nii huomasin että ykköspytyn pakosarjan pultit molemmat poikki, joku vissii yrittäny irrottaa ennenki... no muutaman tunnin räpöstyksen jalkee niitä ei saatu irti... mulla ois tuolla nurkassa takapotku td25 kone ajattelin sen vaihtaa ku ei oo ajettu ku jotai 200tkm. onko tietoo että passaako se noin niinku heittämällä paikalleen??? sit kuulin semmosen kytkin jutun tuossa että passais sx nissanin kytkin suoraan tuohon, pitääkö paikkaansa??
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 13.04.2010, 02:32
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.789
Perusasetus

oisko ollu toinen roppu lohkossa kun katotaan koneen sivusta ja lähetään laskee oikeelta n10mm roppu jossa kuusiokolo. se eka on kai vesitroppu mut aukasemallahan se selvii
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 19.06.2010, 17:54
joni_89 joni_89 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 87
Perusasetus

mitkähän ois hyvät ja halvat öljyt mitkä pysyy hyvin sisällä tuohon nissaniin? mitä ootte käyttäny noissa turpotetuissa?
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 19.06.2010, 18:16
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Halpaa ja hyväähän EI tunnetusti oo...
Mut itse ajelin vapari TD25:ssa Nesteen Turbo LXE:llä ja eikä tarvinu lisäillä yhtään öljyä... Eikä tarvi kyllä tossa D4D Avensiskenkaan lisäillä, vaikka siin kyllä on noi Premium XL:t...Ja Avessa jo kilsoja päälle 440tkm...
Kaveri käyttää Valvolinen öljyä kaikkiin autoihin, ja kireeksi viritetyissäkin voitelee vielä. Yks hyvä ois sit Castrolin TurboEdge, mutta sitä ei oo joka kaupassa taas. Kuten ei valvonkaan öljyjä oo.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 19.06.2010, 23:35
joni_89 joni_89 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 87
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Halpaa ja hyväähän EI tunnetusti oo...
Mut itse ajelin vapari TD25:ssa Nesteen Turbo LXE:llä ja eikä tarvinu lisäillä yhtään öljyä... Eikä tarvi kyllä tossa D4D Avensiskenkaan lisäillä, vaikka siin kyllä on noi Premium XL:t...Ja Avessa jo kilsoja päälle 440tkm...
Kaveri käyttää Valvolinen öljyä kaikkiin autoihin, ja kireeksi viritetyissäkin voitelee vielä. Yks hyvä ois sit Castrolin TurboEdge, mutta sitä ei oo joka kaupassa taas. Kuten ei valvonkaan öljyjä oo.
no en mä tarkottanu että pitäis olla tosi halpa vaan sellane kohtuu edullinen että ei maksa mitää 15 euroa litra. itellä nyt paskat öljyt ollu turbotuksen jälkee pari tuhatta kilsaa ja pitäis vaihtaa paremmat nyt. pari desiä syöny sillä matkalla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan nissanin td25:n käypäsä kytkinkoppa osku89 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.01.2010 18:36
Ostetaan Nissan TD25 alakerta Exo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.05.2009 11:51
Löytyykö nissanin TD25 malliin huolto ohjeita? kawatus Tekniikka & Jutustelu 12 12.02.2009 16:59
Ostetaan Mittarinvaijeri KingCab 4WD TD25 terppi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.10.2008 10:26
M: Nissan KingCap TD25 4x4 -88 O/M/V Ajoneuvot 0 28.03.2007 15:37


Sivu luotu: 20:51 (GMT +2).