Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 28.11.2009, 09:58
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Perusasetus

n. 1998-2002 4wd pikuppien laatu

Moro!

Taas kaivataan konkareiden neuvoja ettei tulis ostettua sekundaa.

Eli hakusessa on n. 8-14 tonnin hintainen 4 ovinen pikuppi. Minulla ei ole minkääänlaista konkreettista tuntumaa näihin. Olen kokeillut vain vuosimallin 1995 Hiluxia ja 2009 mallin Isuzua ja Nissanin (sitä pienempää).

Minulla on sellainen käsitys, että Toyota olis kestävin ja luotettavin. Häntäpäähän arvaisin Fordin ja Mazdan (ja jenkit). Välille sitten Nissan, Mitsubishi, Defender.

Energiayhtiöiltä poistettuja autoja näkyy olevan jonkin verran myynnissä tuolla pidemmällä hytillä ja lavakopilla.

Onko nuo energia- ja verkkoyhtiöiltä poistetut autot ajettu loppuun?
Entä mitä mieltä olette laadusta, etenkin L200:n kohdalla?

Tarkoitus ei ole ostaa autoa maastoon, vaan kaikenkuntoisillle teille, nurmikoille ja lumeen. Eli jollain kallistuskulmilla ja alajoustoilla ei ole mitään väliä. Neliveto ja alennusvaihteet pitää olla että saa henkilönosturin kohilleen myös sateella ja talvella. Kilometrejä tulee n. 40 000 vuodessa tälle hankittavalle pikupille. Tuplahytti taas täytyy olla siksi, että saa lastattua tavaraa hytin lämpöön. Lavalle taas tulee agregaatti ja muuta likaisempaa tavaraa jotka ei saa kastua.

Kiitoksia vinkeistä sopivan automerkin valintaan.

Toki ostettavia kohteitakin saa ehdotella. Seuraan itse nettiautoa, nettikonetta ja offipalstan myyntiosastoa jatkuvasti. Saksan tai Ruotsin tuontiin en ole perehtynyt.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko varaosien laatu heikennyt??? Flugfiske Tekniikka & Jutustelu 9 15.08.2007 11:33
Starkin laatu Holle Chit-Chat 11 20.01.2007 20:01
Foorumin laatu Tumi Chit-Chat 93 07.02.2006 12:53
Laatu huononi entisestään vuonna 1991 Vuosimallit 1984-1996 4 17.02.2004 22:40
Laatu vinssi Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 1 27.12.2003 17:13

Sivu luotu: 14:53 (GMT +2).