![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() 160 patroliin levyt taakse?onko jollain valmiita ideoita levyjarrujen laitosta taakse?olisko nuo gr patrollin levyt ok ja satulat sit mistä? kun haluaisin kardaanikäsijarrun pois ja takalevyihin käsijarrun. olisiko jonkun saabin tai muun satula helpohkosti sovellettavissa
Viimeksi muokannut MotorPsycho : 20.11.2009 21:16 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt haluaisin HYVIÄ perusteleuita tohon kardaani jarrun poistamiseen. taakse menee aika kivasti gr taka levyt ja esim vanhan mallisen satulat 15"vanteelle kun joskus mittailin.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
älä hyvä mies kardaanijarrua poista .tein itsekin samoin gr takalevyt sopii suoraan pulttijakoon sovittelin jo.ei tarvi turhaan sovitella mitään vaijereita taakse .toki mielipiteitä on monia ja kukin tekee kuten itse haluaa.tapsa4x4 mullekin neuvoi tuon jarrupaketin
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tarviikos piäsylinterille tehä mitään taikoja tuossa muutoksessa, tahi lisäillä paineensäätimiä takapiiriin.
Kartaanikäkkäristä en luovu minäkään. ![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
orkkis paineen säädin riittää taka levy jarruile ainakin on hieman pienenmät kuin noi patrollin omat satulat.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
ok täytyy tilata ne gr:n levyt ja katsella sopivat satulat (edulliset) jostain..nii oli vaan ajatus siitä että olisi saanut alustan tasaiseksi kun tuo on niin low rider muutenkin. mutta kyllä se takakäsijarru systeemi on jo unohdettu kun yöllä mietin et liian monimutkainen tulee ja halvemmalla teen tuon kardaanijarrun uusiksi. on tuo wilwoodin mekaanisatula jo valmiinakin et ei tarvitsisi kuin keksiä levy siihen. minä jo yhden levykäsijarru prototyypin tein mut liian iso on tuo levy.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
eli siis gr.n levyt ja 160 koppasen etusatulat? saiskohan nuo ihan leimalle?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Leiman saamisen edellytyksenä on, että satulat on sellaisesta vehkeestä, jonka akselimassa on väh. yhtä suuri kuin sen oman projektiauton akselimassa.
Tietysti ne kiinnikkeet pitää olla kunnolla tehdyt & kunnolla hitsatut. Tässä on Patrollin akselimassat: Pätkä Patrol -82, otteessa etu:980kg taka:1290kg. Konehuoneen peltilätkässä etu:1000kg taka:1450kg Pitkä Patrol -88, otteessa etu:1170kg taka:1430kg. Konehuoneen peltilätkässä etu:1300kg taka:1550kg |
#9
|
||||
|
||||
![]()
joo levyt käy hienosti ja satulatkin löysi kiinnikkeineen paikkansa. ongelmia tuotti nuo rangen varret jotka on akselin päällä, joutui laittamaan taka-ala viistoon satulat ja 15" vanteilla on ahdasta mutta spacereiden kanssa ei tule ainakaan ongelmaa, kun joka tapauksessa joudun irokkien kanssa niitä käyttämään.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Beejiihin levyt taakse | Pexi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.02.2007 12:19 |
O: Patroliin (taakse) pyöränkaaren levittäjät | VonLeka | O/M/V Muut | 2 | 06.04.2006 20:48 |
levyt taakse bj40,linkki hdj 80 periin? | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 05.09.2005 16:29 |
HJ-60 levyt -> BJ-40 & HJ-60 kone -> BJ-40 | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.03.2004 16:19 |
Vialliset levyt | Lars | URL | 0 | 25.04.2003 20:41 |