![]() |
160 patroliin levyt taakse?
onko jollain valmiita ideoita levyjarrujen laitosta taakse?olisko nuo gr patrollin levyt ok ja satulat sit mistä? kun haluaisin kardaanikäsijarrun pois ja takalevyihin käsijarrun. olisiko jonkun saabin tai muun satula helpohkosti sovellettavissa
|
Nyt haluaisin HYVIÄ perusteleuita tohon kardaani jarrun poistamiseen. taakse menee aika kivasti gr taka levyt ja esim vanhan mallisen satulat 15"vanteelle kun joskus mittailin.
|
älä hyvä mies kardaanijarrua poista .tein itsekin samoin gr takalevyt sopii suoraan pulttijakoon sovittelin jo.ei tarvi turhaan sovitella mitään vaijereita taakse .toki mielipiteitä on monia ja kukin tekee kuten itse haluaa.tapsa4x4 mullekin neuvoi tuon jarrupaketin:)
|
Tarviikos piäsylinterille tehä mitään taikoja tuossa muutoksessa, tahi lisäillä paineensäätimiä takapiiriin.
Kartaanikäkkäristä en luovu minäkään.:) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
eli siis gr.n levyt ja 160 koppasen etusatulat? saiskohan nuo ihan leimalle?
|
Leiman saamisen edellytyksenä on, että satulat on sellaisesta vehkeestä, jonka akselimassa on väh. yhtä suuri kuin sen oman projektiauton akselimassa.
Tietysti ne kiinnikkeet pitää olla kunnolla tehdyt & kunnolla hitsatut. Tässä on Patrollin akselimassat: Pätkä Patrol -82, otteessa etu:980kg taka:1290kg. Konehuoneen peltilätkässä etu:1000kg taka:1450kg Pitkä Patrol -88, otteessa etu:1170kg taka:1430kg. Konehuoneen peltilätkässä etu:1300kg taka:1550kg |
joo levyt käy hienosti ja satulatkin löysi kiinnikkeineen paikkansa. ongelmia tuotti nuo rangen varret jotka on akselin päällä, joutui laittamaan taka-ala viistoon satulat ja 15" vanteilla on ahdasta mutta spacereiden kanssa ei tule ainakaan ongelmaa, kun joka tapauksessa joudun irokkien kanssa niitä käyttämään.
|
Sivu luotu: 07:02 (GMT +2). |