Kävin koeajamassa 4runner 3.0V6 vm.1990. Tekniikka tuntui toimivan ok ja ajoltaan auto oli hyvä.
Ihmettelin vaan kun mittaristoon ei syty minkäänlaista öljynpaineen merkkivaloa. Mittaristossa on ilmeisesti öljyn ja nesteen lämpömittarit erikseen. Venttiilit raplutti jonkun verran, mutta taitaa kuulua asiaan yli 340tkm ajetulla.
Myös öljykorkissa oli hieman majoneesia, mutta autolla on ajettu pääasiassa lyhyttä kaupunkiajoa, eli epäilen normaalia kondesaatiota. Öljytikussa öljyt oli ihan kirkkaat. Ainakin bemarin kutoskoneet tekee samaa ilmiötä pätkäajossa. Onko toyotoissa vastaavia ilmiöitä?
Ruostetta tietysti halvasta toyotasta löytyy, mutta leima kuitenkin. Onko kori nostaminen rungolta iso projekti? Ruoste oli iskenyt lähinnä taka-akselin takapuolelle ja pintapelteihin tietysti. Voi toki mennä vuosikausiakin tekemättä mitään.
Autoa etsitään lähinnä Venäjällä kulkuun ja muuten rymyautoksi harrastuksiin.