![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() helkama raisu mopoMyyty helkama raisu cr . kauhtunut mutta alkup. ei räpelletty. käyttöön otto -88. kaasukahva kasassa klemmarilla ja ryyppyvaijeri puuttuu muta olen muutamana iltana ajellut ja toimii. 250e mopo pielavedellä 050-5349998 älä tinkaa koska voin tyrkätä raisun latoonkin odottamaan että kakara ajelee jossain vaiheessa.vaihdossa voin harkita 4x4 autoa miel. dsl tai sitten suikki korkeintaan 1500e miel." halpa" veroinen lisätäänpäs että kulkeutui kotiin toinenkin raisun runko jossa lokarit etuvalo tankki etuhaarukka jne kampetta kiinni ja todennäköisesti löytyy vielä ohjaus tankoa vannetta ym kunhan kerkeen hakemaan... Myyty
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 06.10.2009 17:13 Perustelu: lisäyksiä |
|
||||
|
||||
![]()
jos cr niin se "custom"look ?
oiskos kuveja ?
|
||||
|
||||
![]()
aivan varma en ole onko tää mm vai cr=custom raisu.. kait koneen tyyppi kilven kun tavaan niin selvinnee. myyjä sanoi cr:ksi minusta näyttää ihan raisulta vaan.aikoi tuoda paperit kunhan löytää.. vanha luovari on kyllä jo samalta mieheltä. koitan ottaa kuvaa kun kerkeen. sähköposti osoitetta vaan vaikka yv:nä niin lähetän.. jos yritän liittää kuvia tänne niin seurauksena voi olla katastrofi... eikä ois eka kerta..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuvat selventää asiaa, vaikka maailma muuten järkkyis... TEMÄHIK |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Menee vähän OT:ksi mut molemmat löytyy mökiltä ja ens viikonloppuna olis ajosessiot tiedossa
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
voi vittu nyt vituttaa, kun hukkasin omani aikoinaan. customissa on sellanne "punkkari" pytyn kansi mm:ssä taas suorat rivat ylös ja ensimmäisessä musta jälkimmäisessä värjäämätön.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kuvaa on moni kysyny...
|
||||
|
||||
![]()
taitaa se kuitenkin olla CR, penkistä, putkesta ja kannesta päätellen
stonga ja toisen puolen sivukoppa, ehkä tankkikin MM mallista saattas olla jonkinsortin hybridi, seurataan tilannetta...
|
||||
|
||||
![]()
juu paperit sain vanhanaikaisella luovarila ja rek.otteen 1 osat. uudempi luovarikin tulossa. saa kilpiin jo näilläkin. papparainen kyllä kehaisi originelliksi ja kertoili sota juttuja samalla...
tää on -88 cr
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 29.09.2009 14:17 Perustelu: tarkennusta ja vastausta |
|
||||
|
||||
![]()
kysyjiä on mutta ostajaa etsitään. vain hyvään kotiin!!!
|
|||
|
|||
![]()
myyty vissiin...
|
|
||||
|
||||
![]()
tavallaan myyty ja tavallaan ei... 2kk on meinannu ajella hakemaan ynnä maksamaan tätä... ei ole näkynyt noutajaa ei...
|
|||
|
|||
![]()
Jos ei kerran oo myyty ja sattuis olemaan ajoa pääkaupunkiseudulle niin pistä kamat kyytiin. Saat rahat heti kouraan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Helkama kodinkone setti+Mikro | Rotta-Racing | O/M/V Muut | 6 | 28.09.2009 19:12 |
Myyty Helkama Soma tyttöjen pyörä | jaapan | O/M/V Muut | 2 | 25.04.2009 16:57 |
Myyty Kiertoilma/Grilli Helkama arina sähköliesi | Rompe1 | O/M/V Muut | 3 | 14.04.2009 08:24 |
Myyty Mopo Helkama AX -89 | Kartse1 | O/M/V Muut | 0 | 02.07.2008 12:39 |
O: Helkama Raisu | pee | O/M/V Muut | 7 | 21.01.2008 22:49 |