![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Kiertoilma/Grilli Helkama arina sähköliesiMyyty Voimavirtakäyttöinen, siisti, vajaa 1-v vanha vähänkäytetty 60cm levee sähköhella jouten...Uuden hinta 600€, tämä myydään 400€ Myyty
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 21.02.2011 21:03 |
|
||||
|
||||
![]()
onx tää keraaminen vai semmonen normi ? Emäntä on tossa jo pidempään valitellut et uuni paistaa epätasaisesti
![]() Ja kuvakin olis kiva tai linkki mistä löytys vastaava? Viimeksi muokannut Ramo82 : 29.03.2009 17:14 |
|
||||
|
||||
![]()
Tää on ihan normihella, ei keraaminen. Meille tulee ny rosterinen, ja keraaminen vaimon vaatimuksesta.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Hellaa tyrkkää
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hieno GRILLI!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 1 | 19.08.2008 22:15 |
Myyty Mopo Helkama AX -89 | Kartse1 | O/M/V Muut | 0 | 02.07.2008 12:39 |
Grilli juhannukseksi | Bänkster | Chit-Chat | 2 | 19.06.2008 18:09 |
O: Helkama Raisu | pee | O/M/V Muut | 7 | 21.01.2008 22:49 |
16 tuumanen grilli | blazoffer | Chit-Chat | 10 | 11.08.2005 18:14 |