Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.08.2009, 12:10
virtaz virtaz ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.07.09
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 16
Perusasetus

Pajero pakuksi/huoltoautoksi?


Onko jollain ajantasalla olevaa tietoa pitkän -89 pajeron muutoskatsastuksesta?
Saako pakuksi ilman kauniita kuitupönttöjä katolla, jos vaan poistaa takapenkit "pysyvästi" ?
Tuleeko 80 lätkä?
Vai kannattaako laittaa huoltoautoksi? Silloin ilmeisesti takaisin henkilöautoksi rekisteröitäessä pitää maksaa verot?

Kummassa pienemmät maksut? paku vai huoltoauto?

valaiskaa minua, oi suuret off-road oraakkelit!


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty pätkä pajero vm.-88 (rek. huoltoautoksi) TEE-5 O/M/V Ajoneuvot 6 21.12.2008 12:31
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
pajero pakuksi? Tekniikka & Jutustelu 2 18.07.2006 21:24
Patrol huoltoautoksi vai pakuksi? VonLeka Tekniikka & Jutustelu 6 29.10.2005 12:49


Sivu luotu: 21:33 (GMT +2).