![]() |
Pajero pakuksi/huoltoautoksi?
Onko jollain ajantasalla olevaa tietoa pitkän -89 pajeron muutoskatsastuksesta?
Saako pakuksi ilman kauniita kuitupönttöjä katolla, jos vaan poistaa takapenkit "pysyvästi" ? Tuleeko 80 lätkä? Vai kannattaako laittaa huoltoautoksi? Silloin ilmeisesti takaisin henkilöautoksi rekisteröitäessä pitää maksaa verot? Kummassa pienemmät maksut? paku vai huoltoauto? valaiskaa minua, oi suuret off-road oraakkelit! :eek: |
MUlla on vm-90 pitkä "naapero" huoltoautona. Takapenkki poistettu ja jonka tilalle on tehty vanerista tarvikelaatikko kanella. Kannen alapuolelle on sitten laitettu ruuvipenkki , sen takia kannen ala puolella ettei pyöri tiellä tuolla tavaran kuljetus puolella.Vero+käyttö maksu vuoteen on n.170eskoo.
|
Pakuksi ei pysty muuttamman,ainoa vaihtoehto on 1+1 huoltoajoneuvo.Takapenkit pois,kiinteä työkalu laatikko ja viilapenkki,80 lätkä tulee.Muistaakseni -93 uudemmasta saa myös pakun.
|
nooh, sitten tehään ilmeisesti huoltoauto.
Eikö enää saa pakuksi jos ottaa takaa kaikki jakkarat pois ja hitsaa pellin kiinnityspisteiden päälle? |
Lainaus:
|
tämä tällä selvä. kiitoksia vastauksista.
kysytäänpä samalla, onko 31x10,5x15 suurin mahdollinen rengastus pajeroon ilman erikoislupia? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kyllä mulle ainakin paikallinen konttori etsi tiedon,että 31 on suurin kiekko pajeron gen1:ssä.
32:nen menee hipenen yli sallitusta,ei paljon mutta tarpeeksi. |
Mikä on vertailurengas pajerolle? 235/85r16 on vähän vajaa 32",josko se kelpais?
|
Lainaus:
"Normaalipakulla" ei ole välttämättä ajoneuvoryhmää. Molempien dieselvero lasketaan samalla kaavalla. |
Ajoneuvoluokka NiG/Pakettiauto. Ajoneuvoryhmä Huoltoauto.Ajoneuvojen ja koneiden huoltoon sekä korjausmiehistön ja välineiden kuljetukseen.Saako tuolla kuljettaa usempia henkilöitä autossa kun lukee korjausmiehistön. :)
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 17:01 (GMT +2). |