Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 21.05.2009, 23:33
Rekisteröimätön
Guest

Question

LJ70 vm.86 rakentaminen avoksi

Olisi tarkoitus rakennella läjästä avo. Nyt olisi asiaan liittyen muutamia kysymyksiä. Ensinnäkin, saako lj70;stä rakentaa avoa suomen maanteille? Jos pykäläviidakko sen minulle soisi että saa rakentaa avon, niin minkälaiset turvakaaret pitäisi tehdä?
Jos joku on joskus moisen projektin tehnyt, niin olisi mukava kuulla vähän kertomusta ja nähdä kuvia.

Vastaa lainaten
Vanha 22.05.2009, 07:53
pulu:n Avatar
pulu pulu ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 27.04.03
Sijainti: lahti, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Olisi tarkoitus rakennella läjästä avo. Nyt olisi asiaan liittyen muutamia kysymyksiä. Ensinnäkin, saako lj70;stä rakentaa avoa suomen maanteille? Jos pykäläviidakko sen minulle soisi että saa rakentaa avon, niin minkälaiset turvakaaret pitäisi tehdä?
Jos joku on joskus moisen projektin tehnyt, niin olisi mukava kuulla vähän kertomusta ja nähdä kuvia.
onhan tota seitenkymppistä saannu avona,ainaki saksas olen nähnyt yhden myytävänä frp katolla,elikkäs samanlainen avo ku lj73 ja on ainaski suomes kolme avo läjää tehty,ja taitaa olla kilvis kaikki!eikai tota laki estä rakentamasta!
Vastaa lainaten
Vanha 22.05.2009, 08:09
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Käytännössä kolme vaihtoehtoa: 1) Muutat vastaamaan avomallia (tarvitset avosta siis tuulilasin kehyksen ja "turvakaaren"), 2) Teet AKK:n mukaiset kaaret ja toivot että konttorilla hyväksyvät asian ja 3) Teet AKK:n mukaiset kaaret ja haet AKEsta poikkeusluvan muutokseen. Poikkeuslupa pitäisi mennä läpi helposti, mutta päätöksen saaminen voi kestää hetken aikaa.
Vastaa lainaten
Vanha 22.05.2009, 17:20
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Perusasetus

Minä olen tehnyt LJ/RJ 70 avomallisen katsastusmiesten oivallisella avustuksella/neuvoilla ja vaatimukset ovat seuraavat, jotka on vastattava alkuperäistä valmistetta.
- ns alkuperäinen targa kaari on asennettava (hinta Toyotalla n. 1500€
- minulta ei vaadittu kipappavaa tuulilasia koska oli esittää varaosakuvat sellaisista osista joissa ei ole kaadettavaa tuululasia
-minulla oli jo silloin autourheilukäyttöön tarkoitetut turvakaaret kaikkineen joten sen suhteen ei tullut ongelmii
- auto on katsastettu nelipaikkaiseksi eli edessä kaksi ja takana kaksi erillistä penkkiä.
sen enempää ei murheita tullut Turussa valtion konttorissa muutoskatsastuksessa.
Terv. Reima
Vastaa lainaten
Vanha 23.05.2009, 07:53
pulu:n Avatar
pulu pulu ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 27.04.03
Sijainti: lahti, .
Perusasetus

tuli vaan mieleen et löytys tollai orkkis targa kaari!
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki avoksi. Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 12 15.01.2013 12:44
Suzukin muuttaminen avoksi, dokumentteja? Repro Tekniikka & Jutustelu 12 29.05.2010 12:09
Umpikaapin muutos avoksi ? HannuN Tekniikka & Jutustelu 12 14.03.2007 02:33
Rakentaminen on mukavaa... SoSo Chit-Chat 23 11.12.2005 19:15
Rankku avoksi?? TINTTI Tekniikka & Jutustelu 9 01.12.2005 21:21

Sivu luotu: 00:55 (GMT +2).