|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Suzukin muuttaminen avoksi, dokumentteja?Minkäslaisia rakennemuutos dokumentteja tarvitsee katsastuskonttorille viedä jos silpaisen katon Suzukista skutsiin? 6-piste turvakaaret varmasti riittää alkuperäisen kattorakenteen tilalle suojaamaan mahdolliselta pyörähdykseltä? Olisiko kellään jo moisen operaation tehneellä vastaavia dokumentteja lahjoittaa?
|
#2
|
||||
|
||||
Laitoin privaa. Itsellä kävi alkuperäinen avon B-pilari. Vaihtoehtosesti myös turvakaari käy.
Ainakin nuilla papereilla millä ite leimasin ei tullu mitään epäselvää.
__________________
--------------------------------- -Son siinä niin ku isä äireen selijäs- --------------------------------- Viimeksi muokannut Poor : 10.11.2008 16:29 |
#3
|
||||
|
||||
kesällä leimasin eikä tarvinu mitää papereita.
|
#4
|
||||
|
||||
Sama juttu, kesällä leimasin. Mulla vaati kuitenkin valmistajan/maahantuojan todistuksen kori/alustarakenteen eroista.
Takakatonhan voi ymmärtääkseni poistaa jos jättää etukajuutan koskematta. Halusin otteeseen merkinnän jotta AVO. Saapi kesällä tuuletella kiesiä ilman ovia.
__________________
--------------------------------- -Son siinä niin ku isä äireen selijäs- --------------------------------- |
#5
|
|||
|
|||
Laikka laulamaan
Itse kävin kesällä leimaamassa avoksi, sitä ennen hommasin maahantuojan todistuksen ja 6 pistekaaret.Pelkkä pääkaarikin riittää leimalle mutta voi olla niska kipeä jos kippaa.
Edittiä: Tuo todistus oli POORillta saatu lappunen Viimeksi muokannut joa : 10.11.2008 18:22 |
#6
|
||||
|
||||
Jokos Retro on jalkatilaa lisännyt???
Ja pistäkääs tärpiks joitain kuvia noista laikka avoistanne... |
#7
|
||||
|
||||
Lainaus:
otteessa luki muistaakseni jotenkin näin, että muutettu vastaamaan tyyppiäxxxxxx (avon tyyppikoodi) Viimeksi muokannut tare : 14.11.2008 11:58 |
#8
|
||||
|
||||
Ei kuvia löytys miten se irtokaton pulttiliitos on toteutettu tuulilasin kehykseen?
|
#9
|
||||
|
||||
Tähän aiheeseen jatkona voisi kysellä, että kun ei noita lavasuikkia vastaan ole tullut. Niin josko tekisi omasta sellaisen Ei saa nauraa lava se on pienikin. Tarviseeko tähän jotain eriskummallisempaa paperia jota leimasedälle näytellä, vai onko mahdoton jo ajatuksena? Jos ei onnistu, niin tehdään avo sitten
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#10
|
||||
|
||||
Ois kesällä tarkotus tehä suzukista avo ja vaativat varmaan konttorilla ton todistuksen kori\alustarakenne eroista. Eli olisko jollain lahjottaa tuota todistusta
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#11
|
||||
|
||||
Olis, mut en saanu sähköpostis osotetta esille tuolta rohviilista.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#12
|
||||
|
||||
En itekään löytäny sitä ku kokeilin kattella meinaa välillä olla vaikeesti tulkittava tää palsta tai sit en vaan osaa. Mutta laiton privalla osotteen.
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#13
|
|||
|
|||
Mistä ja mihin hintaa ootta noita bikinikattoja teettäneet / ostaneet ?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Umpikaapin muutos avoksi ? | HannuN | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 14.03.2007 02:33 |
suzukin sj 410 korotus/välitysten muuttaminen | suzukipoijaat | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.05.2006 02:43 |
rengaskoon muuttaminen | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.12.2005 13:49 |
Rankku avoksi?? | TINTTI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.12.2005 21:21 |
Pajeroon dokumentteja | PaJeRo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2005 19:58 |