Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.03.2009, 16:55
Mikak86 Mikak86 ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Tornio
Perusasetus

Lohkonlämmittäjän vastus?

Mikä ihme mulla polttaa -86 vuosimallin Blazerissa lohkonlämmittäjän vastusta?? Kesällä vaihtanu koko sarjan uusiksi --> talvella palo vastus ja vaihdoin uuden ku sain takuuseen vanhan ja nyt on taas palanu vastus, vaikka edellisen vaihdosta ei ole ku 3-4kk ???

Avuksi tähän selanen että mulla on luultavasti jotain häiskää jäähdytysjärjestelmän kanssa, tai oikeestaan tiedän että on...
Ja onko sellanen muuten normaalia että kun koneen ajaa kuumaks, pysähty ja antaa käydä paikallaan, niin kahden minuutin päästä puhaltimet puhaltaa sisälle viileää/kylmää ilmaa (ei ole ilmastointia)???

autoni on täysi romu!! v******a....

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Lohkolämmittimen vastus Gary Grand O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.01.2009 12:45
Kingcab venttiilin välykset sekä kumma vastus kawatus Tekniikka & Jutustelu 4 18.01.2009 18:38
WRANGLER 2003 puhaltimen moottorin vastus Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 01.10.2008 15:48
Lämmityslaitteen puhaltimen vastus Russel Tekniikka & Jutustelu 1 31.07.2008 15:41
Missä HJ:n lämmityslaitteen puhaltimen vastus samid Tekniikka & Jutustelu 2 09.10.2006 17:53

Sivu luotu: 20:11 (GMT +2).