![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() HJ, SOA ja suora runkopalkkiEilen illalla sain taka-aksilan jousipakkojen alle, ja siinä muutamia hetkiä auton alla ährättyäni sain älynväläyksen runkovaurioiden korjaamisesta: nyt kun SOA tulee, niin tarvitaanko tuota akseliylistysväistöä runkopalkissa? Olisi aikas komeeta uusia koko rungon takapuolikas suoralla palkilla. Ottaako kiinni? Ahdistaako? Miksi ei? Jos ei muuta haittaa, niin haittaisiko kilvittämistä (JOS joskus vielä...)?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangeen TBI, Suikkaan suora sytkä yms... | pjtk | Linkit | 1 | 23.03.2006 21:13 |
Suzuki 410 Hyvä suora konepelti | O/M/V Muut | 1 | 30.10.2005 12:09 | |
O: SJ413/Samurai konepelti, suora | LaaLaa | O/M/V Muut | 0 | 11.10.2005 09:47 |
M: 2.0 24v toyon suora kutosmotti | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2004 21:18 |