Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.10.2007, 20:39
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Vertailua:Toyotan omat vai ARB:in lukot?


Käyttökokemuksia lukoista?

On pyörinyt mielessä visio rakentaa Suzuki Trialin Modified luokkaan Toyotan,tai jonkun muun akseleilla.

Nyt käyttökokemuksia kytkettävien tasauspyörästöjen lukkojen toiminnasta ja kestävyydestä?

Itsellä on ollut Suzukin akseleissa aikaisemmin Toyotan kytkettävän lukon malliset (HAK-lock) ja nykyään ARB:in lukot.Trialissa lukon käyttö on aika nopeaa ja monesti se on saatava nopeasti pois päältä esimerkiksi nousun päällä seuraavana tulevaa käännöstä varten.
Oma tuntuma on että ARB:in lukko kytkeytyy ja irtoaa herkemmin kuin vetarin tasauspyörästöön ulkopuolelta kytkevä lukkomalli (Toyota).

Toyotan valmiit lukkoakselit olisivat halvemmat kuin akseliaihiot + ARB:in lukot,mutta kummat olisivat toimivammat trialissa?
Mites esimerkiksi G-Mersun akselin lukot,onko millaiset rakenteeltaan?



Edited by - Racingrabbit on 26/10/2007 21:40:56

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselit: hj ja patrol vertailua tikpe Tekniikka & Jutustelu 5 18.07.2007 00:16
160:n Patrollin korkeus!Vertailua tarvittaisiin.. makkus Tekniikka & Jutustelu 0 16.08.2006 11:44
suamalaisten omat projektit offroad psychobilly Tekniikka & Jutustelu 27 25.09.2005 14:58
Omat osiot härveleille Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 14 14.03.2005 10:36
Mikko Alatalon Omat Sivut Lars Mikko Alatalo Fanclub 0 05.07.2002 12:10


Sivu luotu: 19:29 (GMT +2).