![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Vertailua:Toyotan omat vai ARB:in lukot?Käyttökokemuksia lukoista? On pyörinyt mielessä visio rakentaa Suzuki Trialin Modified luokkaan Toyotan,tai jonkun muun akseleilla. Nyt käyttökokemuksia kytkettävien tasauspyörästöjen lukkojen toiminnasta ja kestävyydestä? Itsellä on ollut Suzukin akseleissa aikaisemmin Toyotan kytkettävän lukon malliset (HAK-lock) ja nykyään ARB:in lukot.Trialissa lukon käyttö on aika nopeaa ja monesti se on saatava nopeasti pois päältä esimerkiksi nousun päällä seuraavana tulevaa käännöstä varten. Oma tuntuma on että ARB:in lukko kytkeytyy ja irtoaa herkemmin kuin vetarin tasauspyörästöön ulkopuolelta kytkevä lukkomalli (Toyota). Toyotan valmiit lukkoakselit olisivat halvemmat kuin akseliaihiot + ARB:in lukot,mutta kummat olisivat toimivammat trialissa? Mites esimerkiksi G-Mersun akselin lukot,onko millaiset rakenteeltaan? Edited by - Racingrabbit on 26/10/2007 21:40:56
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Dieselit: hj ja patrol vertailua | tikpe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.07.2007 00:16 |
160:n Patrollin korkeus!Vertailua tarvittaisiin.. | makkus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.08.2006 11:44 |
suamalaisten omat projektit offroad | psychobilly | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 25.09.2005 14:58 |
Omat osiot härveleille | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 14.03.2005 10:36 |
Mikko Alatalon Omat Sivut | Lars | Mikko Alatalo Fanclub | 0 | 05.07.2002 12:10 |