Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.10.2007, 20:58
heicola:n Avatar
heicola heicola ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.06.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 181
Perusasetus

M1 vs. M1G


Tuossa korotuskalikoita kaavaillessani autooni tulin (onneksi) tarkastaneeksi myös rekisteriotteeni, jossa ajoneuvoryhmän kohdalla kaunisteli M1 ilman gaytä, eli hetkeksi jäihin palikoiden laitto, kun tuo korotuspalikoiden laitto ei "perus" 3500kg nelivetoisessa henkilöautossa ole sallittua.

Mites nuo M1 ja M1G pelit eroavat toisistaan, muuten kuin rakenneltavuutensa tiimoilta. Lähinnä kiinnostaa miten esim. vakuutukset tai verot yms. muuttuvat, vai muuttuvatko lainkaan?

Sen on pakko olla sallittua, jollei sitä ole erikseen kielletty...

__________________
Sen on pakko olla sallittua, jos sitä ei ole erikseen kielletty...
Alla GM Zafira... Edesmenneet: 1996 GMC Suburban, Chevy Suburban -90, 4x4 GMC Vandura -91, Chevy Suburban -80...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 14:42 (GMT +2).