![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Defender 110" 2001 korotusNyt olisi kysymyksiä LRO Defenderiin liittyen: Alusta oli vakio, laitoin sitten Britpartin keltaiset +50kg ja +38mm jouset eteen, sekä +500kg +51mm taakse. Edessä (3 ASTEEN KORJAUKSELLA) ja takana taivutetut tukivarret PU-puslilla. Renkaiksi pistettiin 295-75-16, vanteet 7x16 mallia mustaJuuka. Enempää ei tätä kannata korottaa... Defenderissä on aikasen tiuha tuo välitys, jotta pääsee yli sataa on uudesta asti ollut loikkari, eli GKN mallia planeettavaihde. ![]() ![]() Pientä "jurinaa" ensikokeiluilla voimansiirrosta kuului, mutta se hävisi n. 20min kokeilun jälkeen. Minkälaisessa kulmassa vakiokardaanit saa Defenderissä olla, että ei tule ongelmia ja ylikulumista? Onko kokemuksia GKN:n ylivaihteesta? lappalainen savossa ![]()
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Tekniikan maailman vuosikerrat 2001-2007 | JES | O/M/V Muut | 1 | 07.05.2008 14:30 |
Chevy silverado 2001 | aatu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.04.2008 21:16 |
O:Audi A6 Avant 2001 takalampun lasi | J-T | O/M/V Muut | 2 | 23.12.2007 22:23 |
M/V: KTM SX 250 2001 | O/M/V Muut | 7 | 02.07.2005 19:13 | |
TOP EIGHT IDIOTS OF 2001 | bono | Bullshit | 0 | 24.11.2002 15:36 |