![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() BJ tiekuntoonVerottajan ja vaimon taloudellisen ohjauksen yhteisvaikutuksesta pitää BJ:tä entrata tiellä ajettavaan kuntoon! Tällä hetkellä turvallinen maksiminopeus tiellä on 60 km/h. Renkaina uudet 33# ja korotukset riipukkeilla 50 mm + kori 50 mm. Ajo on jotenkin vaeltavaa. Vaikuttaako noi korotukset ohjauskulmiin jotenkin (aurauskulma on kunnossa!)? Sitten jarrut: nykyiset ovat mallia yksi risti nolla poissa eli rummut: Pitäiskö vaihtaa levyihin? Mitkä sopii "heittämällä"? Vai pitäiskö rakentaa rummut alusta asti uusilla osilla? Sitten vielä toi vinssin murrosnivel: Rakensin yhden alumiininivelen mikä ei kestänyt alkuunkaan tukkien hinausta 45 asteen rinteestä. Joten mistä rakentaa alkuperäistä vastaava tai alkuperäinen?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
viety taivasta kohti. Eli oli aika levoton ajaa 33" korkeilla renkailla, sit tein soan ja ajo-ominaisuuksisa ei oo eroa vakioon, siis maantiellä ![]() Että vaikuttaa aika paljo ne ohjauskulmat.. -- Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja sitten suunnitelmissa ois siirtää eturumpujarruhilppeet taakse, kun takasylintereiden säädöt on aikas jumeksessa. Samalla vaihtaa eteen tiivisteet ja holkit. SLCK # 229 - MMC - - Roverilla taivaaseen - Toyotalla mihin vaan - |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kannattaa katsoa myös simpukan kiinnitys runkoon. Omasta pääsi kerran löystymään pultit vähän ja ohjaus muuttui melko suurpiirteiseksi. |