![]() |
BJ tiekuntoon
Verottajan ja vaimon taloudellisen ohjauksen yhteisvaikutuksesta pitää BJ:tä entrata tiellä ajettavaan kuntoon! Tällä hetkellä turvallinen maksiminopeus tiellä on 60 km/h. Renkaina uudet 33# ja korotukset riipukkeilla 50 mm + kori 50 mm. Ajo on jotenkin vaeltavaa. Vaikuttaako noi korotukset ohjauskulmiin jotenkin (aurauskulma on kunnossa!)?
Sitten jarrut: nykyiset ovat mallia yksi risti nolla poissa eli rummut: Pitäiskö vaihtaa levyihin? Mitkä sopii "heittämällä"? Vai pitäiskö rakentaa rummut alusta asti uusilla osilla? Sitten vielä toi vinssin murrosnivel: Rakensin yhden alumiininivelen mikä ei kestänyt alkuunkaan tukkien hinausta 45 asteen rinteestä. Joten mistä rakentaa alkuperäistä vastaava tai alkuperäinen? |
Lainaus:
viety taivasta kohti. Eli oli aika levoton ajaa 33" korkeilla renkailla, sit tein soan ja ajo-ominaisuuksisa ei oo eroa vakioon, siis maantiellä :) Että vaikuttaa aika paljo ne ohjauskulmat.. -- Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle! |
Lainaus:
Ja sitten suunnitelmissa ois siirtää eturumpujarruhilppeet taakse, kun takasylintereiden säädöt on aikas jumeksessa. Samalla vaihtaa eteen tiivisteet ja holkit. SLCK # 229 - MMC - - Roverilla taivaaseen - Toyotalla mihin vaan - |
Lainaus:
Kannattaa katsoa myös simpukan kiinnitys runkoon. Omasta pääsi kerran löystymään pultit vähän ja ohjaus muuttui melko suurpiirteiseksi. |
Sivu luotu: 20:16 (GMT +2). |