Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.12.2006, 23:32
riude riude ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: SLN, .
Viestit: 932
Perusasetus

Mikä jumii suikan etuakselilla?


Nelikolla ratti melkein tappiin linkussa suitsan keulassa kilkuttaa, varmaan murros taikka pari, ei siinä mitään.
Uudet (paremmat) on hyllyllä mutta en ole jaksanut vaihtaa kun ei se kilkutus sisälle kuulu...
Nyttemmin etuakseli on ruvennut käyttäytymään kuitenkin kuin siinä olisi lukko. Liukkaalla ei huomaa mutta pitävällä ratti linkussa ajaen todella rasittava.
Ilmeisesti pitäisi ruveta jaksamaan vaihtaa murrosta, vai voisiko joku muu olla vikana?
Vai voiko jo 235/75 rengastus vaikuttaa suzukissa siten, ei kai?

Rauvassa ei oo raha hukassa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sj 410 nokka-akseli(t) jumii Tekniikka & Jutustelu 7 06.07.2007 13:38
Mikä ihme suikan perässä kolisee riude Tekniikka & Jutustelu 3 29.08.2006 19:41
Daihatsussa etuakselilla panhardi...miksi??? Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 6 24.08.2006 18:48
kierrokset jumii vesku.r Tekniikka & Jutustelu 8 23.08.2005 20:54
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 09:35 (GMT +2).