![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Mikä jumii suikan etuakselilla?Nelikolla ratti melkein tappiin linkussa suitsan keulassa kilkuttaa, varmaan murros taikka pari, ei siinä mitään. Uudet (paremmat) on hyllyllä mutta en ole jaksanut vaihtaa kun ei se kilkutus sisälle kuulu... Nyttemmin etuakseli on ruvennut käyttäytymään kuitenkin kuin siinä olisi lukko. Liukkaalla ei huomaa mutta pitävällä ratti linkussa ajaen todella rasittava. Ilmeisesti pitäisi ruveta jaksamaan vaihtaa murrosta, vai voisiko joku muu olla vikana? Vai voiko jo 235/75 rengastus vaikuttaa suzukissa siten, ei kai? Rauvassa ei oo raha hukassa.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj 410 nokka-akseli(t) jumii | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.07.2007 13:38 | |
Mikä ihme suikan perässä kolisee | riude | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.08.2006 19:41 |
Daihatsussa etuakselilla panhardi...miksi??? | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.08.2006 18:48 |
kierrokset jumii | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.08.2005 20:54 |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |