![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() M: Volvo 740 -91 turbodiesel-pakettiautohttp://www.nettiauto.com/867955 Nyt täytyis taasen tuollaisesta päästä eroon. Rekisteröity 2 hengen p-a:ksi. Turbodiesel, nappi 5.-manuaali. JNE.
|
||||
|
||||
![]()
minkäs painoista perävaunua tuolla saa vetää ??
kimmo |
|
||||
|
||||
![]()
Teitpä vaikean kysymyksen.
Täytyypi otteesta vilkaista, kun kerkiän. |
|
|||
|
|||
![]()
Olin auton kolmas omistaja... missävälissä toi on ollu automaatti ja vapari???? alkuperäinen turbo. Saa vetää 1600 jarrullista. Hinta ei liene tiukka `)
FJ rules on/off road ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitenkäs kun mää ymmärsin että se rikkinäinen tomaatti mikä tuli tän mukana ja sit se varaosa moottori, OLISI OLLUT TÄMÄN AUTON orggis tekniikka, ja tämä turbo-manuaali paketti olisi noin 10 tkm takaperin vaihdettu siihen.
Mää oon joko ymmärtänyt jotain väärin, tai sitten muuten joku mättää. Mutta sinäänsä sillä ei ole minun kannaltani mitään merkitystä. Auto toimii ja pelittää niin kuin on kaupan yhteydessä aikanaan sovittu, ja muutenkin kaikki on ollut ok. Hinta on aina neuvoteltavissa. |
|
|||
|
|||
![]()
Moottori oli siitä autosta ja ehkä turhaan vaihdettu. jälkeenpäin selvis,että imusarjantiiviste oli rikki
![]() FJ rules on/off road ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jup Jup.
Eli väärin käsityksiä. Se on vähän niinkuin minun omat (jeep) projektit, kukaan muu ei ota selvää mikä osa kokonaisuus on mistäkin. Runko jostain. Kori toisesta, mottori tuolta, laatikko täältä jne. Edited by - Jeep-Ukko on 23/08/2006 21:32:35 |
|
||||
|
||||
![]()
Isälle soitin että vilkasee, niin siellä otteessa tosiaan kuulemma lukee ristiin kytkennästä että:
1600 kg jarrullista 600 kg jarrutonta |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: 6-cyl Turbodiesel MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 16.11.2007 21:19 |
M:volvo 740 turbodiesel-86 | akp | O/M/V Muut | 0 | 07.11.2007 19:21 |
M:GM 6,5 turbodiesel | Blazer42 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.08.2007 07:42 |
Rangeen MB 300 turbodiesel? | Holset | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 21.09.2006 22:29 |
M volvo 240 D farkku 88 (pakettiauto) | jami63 | O/M/V Muut | 1 | 28.03.2005 20:59 |