![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Miten ihmeessä? LR 110 Double Cap?Moi! Kertokaa nyt mulle, miten on mahdollista, että: Lantikan Double cab on saatu pakettiautoksi?? Siinä on 5 hengen istuimet EIKÄ lavan pituus taatusti ole yli 185 senttiä. Vertailu esim Hilux/Nissan/Mitsu pick-upit. Neliovinen on aina henkilöauto, koska lavan pituus ei riitä (ja itse asiassa myös extra cab/king cabikin joudutaan jatkamaan Hangossa). Mitä ihmeen eirarvoisuutta tää on???? Miksi miksi miksi? Nimimerkki: epätoivoinen Note! This message was posted anonymously!
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Double Capin pakettiauto säädökset | beam | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.09.2008 16:02 |
| Double cab patrol??? | skrade | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.03.2008 20:25 |
| miten rakentaa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.10.2005 19:04 | |
| miten välitykset??? | patikka | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.09.2005 08:18 |
| miten rekisteröityä? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.05.2005 08:03 | |