Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Miten ihmeessä? LR 110 Double Cap? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=22826)

21.06.2006 08:17

Miten ihmeessä? LR 110 Double Cap?
 
Moi!
Kertokaa nyt mulle, miten on mahdollista, että:
Lantikan Double cab on saatu pakettiautoksi?? Siinä on 5 hengen istuimet EIKÄ lavan pituus taatusti ole yli 185 senttiä. Vertailu esim Hilux/Nissan/Mitsu pick-upit. Neliovinen on aina henkilöauto, koska lavan pituus ei riitä (ja itse asiassa myös extra cab/king cabikin joudutaan jatkamaan Hangossa). Mitä ihmeen eirarvoisuutta tää on???? Miksi miksi miksi?
Nimimerkki: epätoivoinen

Note! This message was posted anonymously!

21.06.2006 08:20

kai siitä vaan maksetaan enempi veroa et saadaan myydä pakuna ;)


Note! This message was posted anonymously!

21.06.2006 08:34

jospa se on täyden autoveron paku N1G,silloin ainakaan lavan pitudella ei merkitystä,noista paikkaluvuista ei tietoo,kait ne istuimet saa siellä olla,eri asia istuuko niissä sit.
vinkki,osta lantikka

Note! This message was posted anonymously!

21.06.2006 09:35

Tuplahyttänen voi olla pakettiauto. Verollinen sellainen. Siitä pitää maksaa täysi vuotuinen dieselvero. Autoveroraja kulkee toukokuussa 1993. Sen jälkeen rekisteröidyissä maastureissa on täysi autovero. Ne voi muuttaa pakettiautoksi N1G. Jos Dieselveron haluaa pakettiauton luokkaan, niin pitää rekisteröidä 1+1 paikkaiseksi.

Note! This message was posted anonymously!

Nerd-O 21.06.2006 10:34

Mitähän tuosta hyötyy jos rekisteröi 5 hengen pelin pakuksi verrattuna jos se olisi henkilöauto. Eikös kummastakin joudu maksamaan yhtäpaljon autoveroa ja diesel veroa?

-- V8:lla Suomen talous parannetaan --

Nerd-O

21.06.2006 10:49

Paku = yrityksille ALV-vähennys...

Note! This message was posted anonymously!

L-200 21.06.2006 16:07

Ja pakuna halvempi vakuuttaa, muuten ihanan kallista.

-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
http://www.petrisimolin.net/gallery/...u%20pajero.JPG

Holst 21.06.2006 17:28

Lainaus:

quote:
Tuplahyttänen voi olla pakettiauto. Verollinen sellainen. Siitä pitää maksaa täysi vuotuinen dieselvero. Autoveroraja kulkee toukokuussa 1993. Sen jälkeen rekisteröidyissä maastureissa on täysi autovero. Ne voi muuttaa pakettiautoksi N1G. Jos Dieselveron haluaa pakettiauton luokkaan, niin pitää rekisteröidä 1+1 paikkaiseksi.

Note! This message was posted anonymously!
Käy myös 1+2 paikkaisena..



Sivu luotu: 23:38 (GMT +2).