Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.05.2006, 11:27
jkholma jkholma ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.06
Sijainti: Helsinki
Viestit: 688
Perusasetus

Pönttö-UAZ maastopakettiautoksi


Oma Pönttö on rekisteröity pakettiautoksi, ei siis maastopakettiautoksi. Katsastusinssi konttorilla sano et ei onnistu muutoskatsastamaan maastopakuksi ilman maahantuojan tyyppitodistusta josta käy ilmi että samoja autoja on myös maastopakettiautona.
Onko jollakulla muulla siviilirekisterissä maastopakuna?

Meneekö asia näin, eli onko ainoastaan tyyppitodistuksesta kiinni?
Onko kellään tietoa kyseisetä lapusta?

Kaikki kellä kokemusta vastaavista ajoneuvoluokan muutoksista avautukoot.



Edited by - uazJanne on 01/12/2006 17:44:29

__________________
ex uazJanne

"Ikuisesti elää se, joka kerää
kaikkea kaksin käsin.."
Jouni Hynynen, runoilija
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.05.2006, 11:46
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

söörtsiä kehiin, löytyy mitkä vaatimukset pitää täyttyä jotta saa maasto -etuliitteen.
Toimii ainakin henkilöautoihin, ei pitäisi pakuissa olla sen kummempaa?
Ei pitäisi tarvita mitään ihmeen tyyppitodistuksia?

Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.05.2006, 20:14
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.381
Perusasetus

Et tarvitse mitään tyyppitodistusta. Vaihda konttoria, jos ei onnistu. Tästä lisäosviittaa:

http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=17607

Kannattaa huomioida Matin vastauksessa erittäin olennainen tai-sana, eli ne Matin korostamat ehdot ennen sitä tai-sanaa kun täyttyvät, niin onnistuu. Minullekin tarjottiin yhdellä konttorilla ainoaksi mahdollisuudeksi maahantuojan tyypitystä, mutta toisella konttorilla asia osattiin ja tiedettiin se, mitä siinä Matin lainaamassa lakitekstissä lukee.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.05.2006, 22:00
jkholma jkholma ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.06
Sijainti: Helsinki
Viestit: 688
Perusasetus

Kiitos. Toivoa siis on.

Täytyy tulostaa ja alleviivata tuo lakiteksti kuten JiiPee teki ja marssia takas sinne konttorille.


Edited by - uazJanne on 07/05/2006 23:05:50
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.12.2006, 18:01
jkholma jkholma ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.06
Sijainti: Helsinki
Viestit: 688
Perusasetus

Tehty viimeinkin, samalla konttorilla kuin ekalla kerralla. Tulosteita tarvittiin.
Muutin samalla huoltoauto-Palleron N1->N1G.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.12.2006, 21:16
PönttöUAZ PönttöUAZ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.11.06
Sijainti: KOTKA, .
Viestit: 66
Perusasetus

Mitäs käytännön eroa tavallisella offaajalla on tuosta N1G luokasta???
Piti käydä katsomasssa oman pöntön otetta ja siellä luki N1. Kertokaa jos kannattaa käydä muuttamassa. Onko sillä jotain vaikutusta korottamiseen ym.ym. ?

Pöntöllä pääsee puuhun... niin ne väittää.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.12.2006, 21:48
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.344
Perusasetus

150 mm saa nostaa 100 mm sijaan, ja nyt vielä pari kk saa laittaa karjapuskurin.

______________________
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.12.2006, 22:05
PönttöUAZ PönttöUAZ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.11.06
Sijainti: KOTKA, .
Viestit: 66
Perusasetus

Ok . Eli tulostamaan tuo lakiteksti ja sen kanssa konttorille tappelemaan.... Mutta uusi kysymys heräsi , entä tuo huoltoautoksi muuttaminen bensakoneellisessa (pitkä sana). Tajuan sen diesel koneessa mutta mitä hyötyä bensalla??? Lisää valoja vai jotain muuta???

Pöntöllä pääsee puuhun... niin ne väittää.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.12.2006, 15:43
jkholma jkholma ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.06
Sijainti: Helsinki
Viestit: 688
Perusasetus

Empä keksi yhtään hyvää huoltoauto syytä jo rekisterissä olevalle bensavehkeelle, pakussa kun saa olla muutenkin tarvittava määrä työvaloja.
Oma kohtaisesti muutin molemmat N1G:ksi juuri "etusuojajärjestelmien" vapaan rakentamisen takia, korotuksen lisäsentit on hyvä lisä.


Edited by - uazJanne on 02/12/2006 15:48:56
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:pönttö uaz -80 myyty kimis-70 O/M/V Ajoneuvot 1 26.08.2007 21:19
M: Pönttö uaz samisami2 O/M/V Ajoneuvot 0 11.03.2007 15:37
Pakettiauto N 3+3 -> N1G 3+3 maastopakettiautoksi? JES Tekniikka & Jutustelu 7 09.03.2007 13:26
M: Pönttö UAZ PönttöUAZ O/M/V Ajoneuvot 17 07.02.2007 13:16
O:uaz rättikatto/pönttö O/M/V Muut 3 28.12.2004 15:05


Sivu luotu: 05:27 (GMT +2).