Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Pönttö-UAZ maastopakettiautoksi (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=21497)

jkholma 07.05.2006 11:27

Pönttö-UAZ maastopakettiautoksi
 
Oma Pönttö on rekisteröity pakettiautoksi, ei siis maastopakettiautoksi. Katsastusinssi konttorilla sano et ei onnistu muutoskatsastamaan maastopakuksi ilman maahantuojan tyyppitodistusta josta käy ilmi että samoja autoja on myös maastopakettiautona.
Onko jollakulla muulla siviilirekisterissä maastopakuna?

Meneekö asia näin, eli onko ainoastaan tyyppitodistuksesta kiinni?
Onko kellään tietoa kyseisetä lapusta?

Kaikki kellä kokemusta vastaavista ajoneuvoluokan muutoksista avautukoot.



Edited by - uazJanne on 01/12/2006 17:44:29

Shuttle 07.05.2006 11:46

söörtsiä kehiin, löytyy mitkä vaatimukset pitää täyttyä jotta saa maasto -etuliitteen.
Toimii ainakin henkilöautoihin, ei pitäisi pakuissa olla sen kummempaa?
Ei pitäisi tarvita mitään ihmeen tyyppitodistuksia?

Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti

JiiPee 07.05.2006 20:14

Et tarvitse mitään tyyppitodistusta. Vaihda konttoria, jos ei onnistu. Tästä lisäosviittaa:

http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=17607

Kannattaa huomioida Matin vastauksessa erittäin olennainen tai-sana, eli ne Matin korostamat ehdot ennen sitä tai-sanaa kun täyttyvät, niin onnistuu. Minullekin tarjottiin yhdellä konttorilla ainoaksi mahdollisuudeksi maahantuojan tyypitystä, mutta toisella konttorilla asia osattiin ja tiedettiin se, mitä siinä Matin lainaamassa lakitekstissä lukee.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on

jkholma 07.05.2006 22:00

Kiitos. Toivoa siis on.

Täytyy tulostaa ja alleviivata tuo lakiteksti kuten JiiPee teki ja marssia takas sinne konttorille.


Edited by - uazJanne on 07/05/2006 23:05:50

jkholma 01.12.2006 18:01

Tehty viimeinkin, samalla konttorilla kuin ekalla kerralla. Tulosteita tarvittiin.
Muutin samalla huoltoauto-Palleron N1->N1G.


PönttöUAZ 01.12.2006 21:16

Mitäs käytännön eroa tavallisella offaajalla on tuosta N1G luokasta???
Piti käydä katsomasssa oman pöntön otetta ja siellä luki N1. Kertokaa jos kannattaa käydä muuttamassa. Onko sillä jotain vaikutusta korottamiseen ym.ym. ?

Pöntöllä pääsee puuhun... niin ne väittää.

HJ60 01.12.2006 21:48

150 mm saa nostaa 100 mm sijaan, ja nyt vielä pari kk saa laittaa karjapuskurin.

______________________
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.

PönttöUAZ 01.12.2006 22:05

Ok . Eli tulostamaan tuo lakiteksti ja sen kanssa konttorille tappelemaan.... Mutta uusi kysymys heräsi , entä tuo huoltoautoksi muuttaminen bensakoneellisessa (pitkä sana). Tajuan sen diesel koneessa mutta mitä hyötyä bensalla??? Lisää valoja vai jotain muuta???

Pöntöllä pääsee puuhun... niin ne väittää.

jkholma 02.12.2006 15:43

Empä keksi yhtään hyvää huoltoauto syytä jo rekisterissä olevalle bensavehkeelle, pakussa kun saa olla muutenkin tarvittava määrä työvaloja.
Oma kohtaisesti muutin molemmat N1G:ksi juuri "etusuojajärjestelmien" vapaan rakentamisen takia, korotuksen lisäsentit on hyvä lisä.


Edited by - uazJanne on 02/12/2006 15:48:56


Sivu luotu: 16:39 (GMT +2).