![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Porttaali patikka+pätkän jalostusPatrollien laittelua pitäs tänne ruveta rustaileen kun nuita nyt onjo kaksin kappalein päässyt ihtelle eksymään.
__________________
Kyhyyllä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
..
Viimeksi muokannut TaskilaO : 19.03.2025 12:02 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mustaan eilen alottelin leimaremonttia perinteisillä hitsuu hommilla. Takarungossakin näytti olevan pieniä käsitöitä.
__________________
Kyhyyllä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
seurataan mielenkiinnolla
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tännään jatkuu. Jos joltaki sattus jotenki ihmeen kummalla löytymään 720 datsunin nelivalot ja maski niin ostan pois.
__________________
Kyhyyllä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Takarungon kimpussa ollut tännään. Edelliset omistajat taas näyttäneet kädentaitojaan. Uudet onneksi synty kohtuu vaivalla
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sattu vielä löytymään 720 maski kun oikeen nettiä kaivoi
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Runko rupias olleen maaleja vaille valamis. Wurthin rostopit nykiä pensselillä pintaan ja jatkaa kopan kimppuun. Leimalle ois sitte vielä pakoputken teko ja valoja.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Koria taas parsinu läjään ja samalla kaivellu uusia reikiä hitsattavaksi. Yhen paikan ku saa tehtyä niin jostain ilmaantuu jo seuraava
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Aihiona tämä oli siitä hyvä että oli laitettu jo turpon pumppu, suuttimet, kytkin, 5v loova ja tietenki se turpo
![]() Millähän tämmönen koppa ois paras vaimentaa jos sais ees pikkusen tuota sisämetakkaa aisoihin? Pakoputki viritys lähtee seuraavana ja sillä saa ainakin sisämeteliä jo reilusti vähemmäksi ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Onko siinä kaikki sisäverhoukset paikallaan.
Jos ei niin kaikkiin pelteihin armaflex pintaan. Jos on niin kaikkiin pelteihin sisäverhouksien alle peltiän vasten vaimennusmattoa |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Kontista purettu verhoilut ja matot pois. Pittääpä kuuklata armaflexi…
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Takanurkat tehtynä. Runkoon 1 paikka ja koriin kans niin ois tältä erää ainaki hitsailut valamiit. Tässähän saa kohta ruveta jo leima aikaa suunittelemaan
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Melun vaimennuksessa laittaisin isoille pinnoille butyyli/alu mattoa ja päälle pehmeää vaimennusmattoa. Telttapatjan tyylistä vettä imemätöntä ehkä kastuviin paikkoihin ja halvempaa mattoa kuivana pysyviin kohtiin. Siihen vielä verhoilut päälle niin hiljenee jo mukavasti.
Ovista kannattaa ovipahvien alta "höyry sulku" muovit tiivistää huolella tai jopa liimata tilalle butyyli ja sen päälle vielä kokoon painuva pehmeä matto vaikka suoraan ovipahvin sisä pintaan kiinni. Ovien ja luukkujen tiivisteet pitää olla kunnossa ja lukot ja saranat säätää niin että luukut sulkeutuvat tiiviisti. Rintapelti kannattaa vaimentaa huolella ja tukkia kaikki reiät konetilaan. Rungollisissa autoissa rungon ja korin välisten kumien pitää olla ehjät ja joustavat samoin moottorin ja vaihdelaatikon kannakkeet pakoputken kannakkeita unohtamatta. Sisälokasuojat ja pyöränkoteloiden massaaminen hiljentävät sisälle tulevaa rengasmelua. Tietenkin koko pohjan massaaminen hiljentää myös meteliä. |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Näimpä. Ovet,jalkatilat ja pyöränkotelot oli itsellä ensimmäisenä mielessä. Ovien tiivisteet saa ainakin uusia kun kajaanista tullessa puhalsi molemmin puolin ovien välistä kylmää ilmaa kabiiniin ja tiivisteet roikkuu molemmin puolin ovien välissä
![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Patrolli takasi rattaillaan ja hitsailut ainakin tältä erää valmiit. G20 vanin valot näytti passaavan 720 datsunin maskiin aika hyvin
![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Huomenna pittää käyä kahtomassa leimasedän tuomio
![]()
__________________
Kyhyyllä |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Eipä ollu pahoja rästejä. Matkalla leimalle pysähyin tankilla ja tankille päästessä alkoi hirviä kakominen eikä vastannu kaasuun ja tuntui että repii ilmoja jostain mutta äkkiä ku laski ainetta tankkiin niin rupes kohta käynti tasaantumaan
![]() ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Ja niin on yks pätkä taas pelastettu takaisin tieliikenteeseen! Kuukauven päivät ku välillä kävi naputtelleen etiäpäin niin sai tämänki homman tehtyä.
|
#20
|
||||
|
||||
![]()
Musta pelaa ja liikkuu niin saa väistyä näpräilyltä vähäksi aikaa. Portaalia sais ruveta laitteleen edellisten ajojen jäljiltä… takaovi korjata kun nyt liinalla kiinni. Vaihtaa uutta peltiä eli lokasuojat, ovet ja takanurkat oikoa tai tehdä kokonaan uudestaan. Helmaan/takapyörän koteloon tuli nyrkin kokoinen reikä Asis suunistuksessa.
Tekniikka ja voimansiirto pelaa niille ei vielä ainakaan tarvi tehdä mitään. |
![]() |
Luokat |
patrol, porttaali |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Porttaali patikka evo II (Ens savut Om606:sta) | swamber | Maasturiprojektit | 271 | 25.11.2014 09:45 |
M: Porttaali patikka | swamber | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 29.10.2008 22:57 |
Porttaali patikka | swamber | Maasturiprojektit | 2 | 04.06.2007 21:21 |
M: patikka osaa | oska80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 13.05.2006 10:52 |
Porttaali patikka | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 06.11.2005 14:59 |