Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.03.2018, 09:50
Sumsar Sumsar ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.16
Sijainti: Kempele, Suomi
Viestit: 724
Perusasetus

Toyotan 2,4L dieselin kytkin


Moi,

Kansa on tämän kanssa varmasti taistellut, niin kertokaapas kokemuksianne.

Eli 2,4 litraisen toyotan dieselin kytkin. Nykyisen levyn halkaisija on 225mm.
Jotain vahvempaa pitäisi saada. Uudemmissa malleissa on 236mm kytkin. Myös Exedyn jämäkkä kytkin on kooltaan 236mm.

Ongelmana on vauhtipyörän pinta. Isompaa kytkin varten siihen pitää tehdä uudet kiinnitysreiät paineasetelmalle. Tämä ei ole ongelma vaan:
Nykyisessä vauhtipyörässä kytkinlevyn kosketuspinta on 0,5mm korkeammalla kuin paineasetelman kiinnityspinta.

Pitääkö sama korkeusero koneistaa isommalle kytkimelle vain pitääkö pinnan olla tasainen? Korkeusero vaikuttaa (minusta) "Clamp load" määrään...

Miten olette tehneet?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan 2.4l moottori hiluxiin jassukoivistoo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 15.04.2015 05:43
jeep 2.5 4l moottori mettäsika Tekniikka & Jutustelu 5 12.10.2012 16:33
O: 2.4l tiisseli hiluxin keulalle Vilkutin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.03.2008 14:38
OT: TH325-4L ? Tapsa_ja_Dumbo O/M/V Muut 0 03.04.2005 12:26


Sivu luotu: 04:34 (GMT +2).